Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welkom aan Ocean Store

Service van DHL is idd behoorlijk onder de maat
Ondanks dat er op de website staat dat ze via verschillende bedrijven versturen tot nu toe alleen DHL aan de deur gehad
 
Service van DHL is idd behoorlijk onder de maat
Ondanks dat er op de website staat dat ze via verschillende bedrijven versturen tot nu toe alleen DHL aan de deur gehad
Laats met post nl pakketje niet ontvangen, zaten slakjes in verstuurd door Jaap mede hobbyist aan mij , drie weken geleden nu bijna 4 nog niets gezien !
Post NL kan niet slechter,
 
Laats met post nl pakketje niet ontvangen, zaten slakjes in verstuurd door Jaap mede hobbyist aan mij , drie weken geleden nu bijna 4 nog niets gezien !
Post NL kan niet slechter,

Ja het kan idd slechter
Postnl is laatst ook pakket wat ik verstuurd heb kwijt geraak

Zo kwam mijn laatste pakket binnen via DHL
 

Bijlagen

  • IMG_20200904_165232989.jpg
    IMG_20200904_165232989.jpg
    132,5 KB · Weergaven: 79
Ik ben het vaak met je eens René maar dit keer niet het certificaat is verlopen
Zie screenshot

Bekijk bijlage 539963
Ik zie het screenshot en daar staat dat het geldig is van 24-8-2020 t/m 26-8-2021. Deze periode omvat vandaag, 16-9-2020.

Zowel mijn laptop als mijn telefoon geven de website als veilig aan.
 
Hoezo verlopen? Er staat dat het geldig is van 24-8-2020 t/m 26-8-2021. Deze periode omvat vandaag, 16-9-2020.

Zowel mijn laptop als mijn telefoon geven de website als veilig aan.

Ah een bias van mijn kant omdat je denkt dat het certfikaat verlopen is las ik automatisch 26-8-2020 ipv 2021 ik ben het weer met je eens René wel vreemd dat mijn iPhone deze melding geeft ....
 
Ah een bias van mijn kant omdat je denkt dat het certfikaat verlopen is las ik automatisch 26-8-2020 ipv 2021 ik ben het weer met je eens René wel vreemd dat mijn iPhone deze melding geeft ....

Ach, conformatie bias... daar hebben we allemaal wel een last van...

wel vreemd ja.
 
Ah een bias van mijn kant omdat je denkt dat het certfikaat verlopen is las ik automatisch 26-8-2020 ipv 2021 ik ben het weer met je eens René wel vreemd dat mijn iPhone deze melding geeft ....
Mijn ipad doet dit ook wel eens , zonder vaak zonder reden...
denk een apple probleem...
 
Ik heb het echt over Ocean Store (zeeaquariumwinkel.nl), bij mij altijd nog via DHL. DHL ben ik echt ontevreden over, vorige keer hadden ze mijn bestelling van bijna 1000EUR gewoon voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was.

Heb je dit ook gemeld aan Arend van Ocean Store? Dan zou hij DHL er op aan kunnen spreken of andere akties ondernemen.

Ik haal mijn natuurlijk zeewater nu ook bij Ocean Store:D
 
DHL zet tegenwoordig alles zo in de tuin, bij mij achter de schutting (zonder briefje in de brievenbus), ik zeg dat flik je G*D niet nog 1 keer zij ik tegen de bezorger (ja dan ben ik woest!!). Er loopt iemand langs en die pakt het zo uit je tuin als je niet thuis bent, DHL is dan wel verantwoordelijk en als dan je pakje van 1000,- weg is gaat dat DHL geld kosten! Maar wat heb je aan die onzin..
 
DHL zet tegenwoordig alles zo in de tuin, bij mij achter de schutting (zonder briefje in de brievenbus), ik zeg dat flik je G*D niet nog 1 keer zij ik tegen de bezorger (ja dan ben ik woest!!). Er loopt iemand langs en die pakt het zo uit je tuin als je niet thuis bent, DHL is dan wel verantwoordelijk en als dan je pakje van 1000,- weg is gaat dat DHL geld kosten! Maar wat heb je aan die onzin..
Moet eerlijk zeggen dat normaal de bezorging keurig is en door de corona’s bullshit en de regels wordt niemand vrolijk van !
Nu een ring bel met camera ect wel erg makkelijk je kunt met de bezorgen praten waar hij het pakketje neerzet, tip ik zeg altijd in de papier Kliko die is altijd schoon en redelijk veilig
 
Probleem met mijn Jecod wifi dosing pomp die ik niet opgelost kreeg, mailtje gestuurd dat ik deze graag voor een ander wil ruilen met bijbetaling. Ik was er vandaag niet maar de nieuwe pomp was al opgestuurd met de rekening die nog betaald moest worden was nagestuurd, en na de vakantie van hun moet ik de oude pas terug sturen.

Dit noem ik op en top garantie van Ocean Store.

Petje af !!
 
Probleem met mijn Jecod wifi dosing pomp die ik niet opgelost kreeg, mailtje gestuurd dat ik deze graag voor een ander wil ruilen met bijbetaling. Ik was er vandaag niet maar de nieuwe pomp was al opgestuurd met de rekening die nog betaald moest worden was nagestuurd, en na de vakantie van hun moet ik de oude pas terug sturen.

Dit noem ik op en top garantie van Ocean Store.

Petje af !!
Probleem met verbinding?
 
Heb hier na 6 jaar weer gestart te zijn diverse techniek en spullen gekocht
Zeer snelle levering en perfecte service
Ik had wat spullen direct nodig en kon het gelijk ophalen Top
En ook niet onbelangrijke zijn de mooie prijzen
 
Ligt aan de app van jecod als je hem een paar keer verwijderd en opnieuw gedownload had, dan ziet hij hem op een gegeven moment wel. Zit een fout in de app. Ben hier toen ook paar uur zoet geweest ermee en wou hem ook terugsturen alleen ben toen gaan kijken op reef2reef en daar vond ik deze oplossing en werkte.
 
Bovenaan