Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welkom aan Ocean Store

Hier een vaste klant. ziet er gelikt uit, up-to-date, bestellen gaat razend snel en op z'n tijd leuke acties tussendoor. Snelle feedback via de chat. Belangrijkste: Er wordt met je meegedacht.. bestel je een jecod DCS dan wordt je gewezen dat de DCP. Ecodrift .2 werkt niet op back-up batterij, pomp retour geen probleem. Bestel je perongeluk de Deltec 600xi met aquabee dan even een berichtje en het wordt omgezet in de 600i met DC pomp "verkoop je ook een nekreiniger hiervoor?", onmiddelijk wordt de afschuimer direkt vanuit Duitsland geleverd. Mis een onderdeel van de afschuimer, Arend regelt het voor je. Bedankt voor de service en tot snel weer.

Gr Tim
 
Laatst bewerkt:
Hier ook alleen maar goede ervaringen. Bestel een keerklep voor in het leidingwerk word je gebeld of ik op de hoogte was van de metalen veer 😅 Dat ik beter de uitvoering met de plastic/rubberen bal kon doen. Even omboeken en geregeld super service!!!!!
 
Zelfde ervaringen hier. Prjizen zijn goed en volgens mij passen ze het ook aan naar het goedkoopste in NL ofzo.
Verder antwoorden ze snel en denken ze mee!
 
Hier een vaste klant. ziet er gelikt uit, up-to-date, bestellen gaat razend snel en op z'n tijd leuke acties tussendoor. Snelle feedback via de chat. Belangrijkste: Er wordt met je meegedacht.. bestel je een jecod DCS dan wordt je gewezen dat de DCP. Ecodrift .2 werkt niet op back-up batterij, pomp retour geen probleem. Bestel je perongeluk de Deltec 600xi met aquabee dan even een berichtje en het wordt omgezet in de 600i met DC pomp "verkoop je ook een nekreiniger hiervoor?", onmiddelijk wordt de afschuimer direkt vanuit Duitsland geleverd. Mis een onderdeel van de afschuimer, Arend regelt het voor je. Bedankt voor de service en tot snel weer.

Gr Tim

Hallo Tim, wat onwijs aardig van je dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met de Ocean Store helemaal uit te schrijven. Wordt onwijs gewaardeerd. Tot een volgens keer weer. Groet, Arend
 
goede winkel maar de laatste tijd heb ik lang gewacht.
het pakket zou gisteren moeten zijn. ze is er nog steeds niet. vandaag komt het tweede pakket. zien
 
Al meerdere keren wat besteld bij Ocean Store en altijd naar tevredenheid.
Arend is zeer behulpzaam bij eventuele vragen!
En niet geheel onbelangrijk de prijzen zijn vaak scherp.
 
Ocean Store is ook mijn vaste leverancier. Goede service en niet duur. Arend heeft verstand van zaken.
 
Dit is een top winkel. Regelmatig spullen voor mijn vorige aquarium besteld.
Ga ik nu ook de weer doen.
 
Ik sluit me aan bij de rest. Al veel hier besteld en bestel er nog steeds.
Prijzen en service zijn top!

Ook al ervaring met RMA, Hydor verwarming & Aquamai KPS, waarbij je na melding meteen een retoursticker krijgt voor het opsturen.
 
Ook hier een heel tevreden klant. Ik bestelde onlangs een t5 tl buis. Deze kwam gebroken aan. Na gebeld te hebben, kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Top service en heel aantrekkelijke prijzen!!
 
Zeer tevreden over de winkel.. Zeer goede ondersteuning, telefonisch en via e-mail.
 

Bijlagen

  • IMG_20200420_142601_726.jpg
    IMG_20200420_142601_726.jpg
    170 KB · Weergaven: 25
  • IMG_20200408_001318_251.jpg
    IMG_20200408_001318_251.jpg
    241,6 KB · Weergaven: 25
je gaat toch op zoek naar een vaste leverancier die bijna alles heeft .
je gaat voor je dagelijkse boodschappen ook niet naar drie winkels
 
Bijna alles ja, idd... Je koopt toch niet ook alles in dezelfde winkel?
 
We hopen hier heel veel nieuws te gaan plaatsen met betrekking tot populaire, mooie, nieuwe producten. Ook gaan we nadenken over leuke acties en kortingen die we hier zullen gaan delen. Alvast bedankt voor de zeer positieve reacties die er inmiddels zijn van een aantal van jullie.
Ook ik heb een aantal producten pompen ect besteld .en ook hier Arend geeft een super advies goede support en service, een aanrader en scherpe prijzen !
 
je gaat toch op zoek naar een vaste leverancier die bijna alles heeft .
je gaat voor je dagelijkse boodschappen ook niet naar drie winkels

Er is geen tent die je alles kan leveren uit voorraad , en degene die zeggen dat ze dat wel kunnen bluffen.
Zelf ga ik naar m'n vaste tent die weinig heeft maar wel alles regelt voor je , je voorziet van goed advies en waar garantie meer betekent dan dat kassabriefje waar de garantie op staat.
 
Er is geen tent die je alles kan leveren uit voorraad , en degene die zeggen dat ze dat wel kunnen bluffen.
Zelf ga ik naar m'n vaste tent die weinig heeft maar wel alles regelt voor je , je voorziet van goed advies en waar garantie meer betekent dan dat kassabriefje waar de garantie op staat.
je gaat naar een leverancier die het best bij jou en je wensen past
 
Bovenaan