Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welkom aan Ocean Store

garia666

ZeewaterForum gebruiker
Welkom! Prima webwinkel .

Heb ik Mn caribsea life rock vandaan.

Laatst bewerkt:

daan_w

Junior Lid
Ik heb er ook al wat spullen gekocht,waaronder mijn nieuwe asaqua max led verlichting zeer goede service! Blijf daar nog wel vaker wat bestellen.

Ice78

ZeewaterForum lid
Ja top zaak👍👍 goed assortiment en snel antwoord bij vragen.

Ocean-store.nl

Junior Lid
Goedemiddag Arend,

Welkom op ons forum met je webwinkel op aquarium gebied.
We wensen je goede zaken toe!!

Ocean Store
Aventurijn 254
3316LB Dordrecht
SMS/Whats-App: 06 29537433
e-mail: info@ocean-store.nl
www.ocean-store.nl
We hopen hier heel veel nieuws te gaan plaatsen met betrekking tot populaire, mooie, nieuwe producten. Ook gaan we nadenken over leuke acties en kortingen die we hier zullen gaan delen. Alvast bedankt voor de zeer positieve reacties die er inmiddels zijn van een aantal van jullie.

smems

Senior Forumlid
Ik heb alleen positieve ervaring.
Leveringen zijn goed verpakt.
Snel en duidelijk als er gereageerd moest worden.
Groot assortiment en goede prijzen.
Duidelijke en makkelijk te navigeren webshop.
Alleen maar lof vanuit mijn kant👍👍👍

Ga zo door 😁👍

Ocean-store.nl

Junior Lid
Ik heb alleen positieve ervaring.
Leveringen zijn goed verpakt.
Snel en duidelijk als er gereageerd moest worden.
Groot assortiment en goede prijzen.
Duidelijke en makkelijk te navigeren webshop.
Alleen maar lof vanuit mijn kant👍👍👍

Ga zo door 😁👍
Hallo Smems, hartelijk dank voor deze positieve reactie. Het is voor ons inderdaad zeer belangrijk om de juiste structuur en overicht aan te brengen in de webshop zodat ieder zijn of haar weg erin kan vinden. Mochten er eventueel suggesties zijn ter verbetering van onze website dan horen we dat altijd graag.

Tom1992

ZeewaterForum lid
Al mijn benodigheden die ik niet van te voren fysiek hoeft te zien, koop ik bij Ocean Store.
Groot assortiment, veel informatie en snelle reacties. meedenkend en een goede service.

Ahrend en Simon goed bezig!

JelleBijker

Nieuwsgierig aagje
ik vind het ook een prettige webshop. ik kijk er ook heel vaak op als ik informatie over een product wil hebben.

misschien een verbeterpuntje: ik was gisteren op zoek naar testsets. en die kon ik via het snelmenu niet zomaar vinden omdat ik kennelijk niet goed inschatte in welke productcategorie ik zoeken moest.

adrie

ZeewaterForum gebruiker
Leuk om ocean store hier te zien.
Kan de winkel van arend alleen maar aan bevelen.
Ben al een paar jaar vaste klant en al veel gekocht , echt goede service en als je belt of mailt krijg je echt altijd goede raad en super advies.
100 procent betrouwbaar.
Kunnen div webshops nog zeker een voorbeeld aan nemen.
Gr adrie

Boudewijnk

Senior Forumlid
Ik heb al vaak bij ocean store gekocht.
Betrouwbaar en echt een fantastische service.
Lage prijzen.
Mijn favoriete zeeaquarium webshop.

Ocean-store.nl

Junior Lid
ik vind het ook een prettige webshop. ik kijk er ook heel vaak op als ik informatie over een product wil hebben.

misschien een verbeterpuntje: ik was gisteren op zoek naar testsets. en die kon ik via het snelmenu niet zomaar vinden omdat ik kennelijk niet goed inschatte in welke productcategorie ik zoeken moest.
Bedankt voor de reactie. Er zijn ivm de groei van het aantal producten inderdaad wel plannen om extra catogorien aan te maken om zaken nog duidelijk op te splitsen. Bedankt voor de tip!

Matthijs.

ZeewaterForum lid
Welkom op het forum Arend.
OceanStore is mijn vaste webshop, zeer uitgebreidt aanbod, betrouwbaar en top service!(y)

Grtz,
Matthijs

Robert58

Senior Forumlid
Dit is gewoon een top webshop. Bovendien een shop die zeer concurrerende prijzen hanteert en snel levert.
Zodra ik mijn nieuwe aquarium weer heb, zal ik hier zeker veel bestellen.

ben swaager

Über prutser
ook ik heb er al eens wat spulletjes besteld.
fijne shop

Bovenaan