Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Welke winkel moet ik heen

sj44kie

ZeewaterForum lid
Welke winkel moet ik nou echt een keer zien waar ik nog niet geweest ben. Voor koraal en vis? Ik was van plan om morgen een tripje te maken naar een winkel maar ik weet nog niet welke. Ik wil wel naar 1 die ik nog niet geweest ben. Ik ben al bij Diebo, Aquasan, Mauiwies, en ultrafish geweest.
 
Coral and Fishstore (Breda)
 
is ocean and lake groter dan coralstore breda?
Nee, Coralstore breda is imo de grootste aanrader om je ogen uit te kijken! Voelt bijna aan alsof je bij de groothandel bent. Hele gave zaak dus doe deze zeker aan!

Ocean and lake een enorme aanrader, heel breed assortiment maar vooral de medewerkers zijn 👌
 
Ik vind de rifwachter niet meer de moeite van het rijden waard…….
 
Rifwachter ook niet meer de moeite. Hele slechte ervaringen mee. Coral fish super mooi en mensen goed, kn niet alles leveren. Aqua rent minder mooi(in verbouwing cq uitbreiding) maar kan echt alles leveren tegen goede prijzen. Eerlijk advies.
 
Was goed geslaagd. 2 mooie oren en 4 koppen gold torch. En nog 2 vissen ook. Leuke winkel inderdaad met groot aanbod en vriendelijk personeel.
 
Was goed geslaagd. 2 mooie oren en 4 koppen gold torch. En nog 2 vissen ook. Leuke winkel inderdaad met groot aanbod en vriendelijk personeel.
Auto ingeruild ?😀😀
 
De winkel is pasgeleden overgenomen door nieuwe eigenaren. Zij stonden ook op de Vivariumbeurs.
 
Bovenaan