Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

we gaan weer opnieuw een bakje prutsen

ben swaager

Über prutser
na een tijd er uit te zijn geweest wegens medische redenen, ga ik het toch weer oppakken.
tot nu toe zijn het nog plannen, maar soms gaat het ineens snel.

de plannen zijn een bakje van 93x70x65 (wh60) te maken met 1 zijkant en voor optic white.
dit omdat de bak in een hoek komt te staan.

verlichting wordt philips coralcare ( 2018 versie)

zowel de bak als onderstel en ombouw ga ik natuurlijk weer zelf prutsen.

wish me luck

maikel19

ZeewaterForum gebruiker
Hey Ben ook weer terug in de hobby zie ik, leuk man!

Ik ben ook sinds kort weer bezig om een bakje bij elkaar te sprokkelen na er zo'n 3 jaar uit te zijn geweest!

Leuk allemaal bekende namen weer terug :). Mooie maten ben swaager, vooral de diepte van 70 is lekker. De Philips Coral Care heb ik onlangs ook aangeschaft. Schitterende lamp. Wordt dit er 1 (wat zou kunnen gezien de maat) of ga je voor 2 stuks.

OP
OP
ben swaager

ben swaager

Über prutser
Leuk allemaal bekende namen weer terug :). Mooie maten ben swaager, vooral de diepte van 70 is lekker. De Philips Coral Care heb ik onlangs ook aangeschaft. Schitterende lamp. Wordt dit er 1 (wat zou kunnen gezien de maat) of ga je voor 2 stuks.
het wordt er 1.
met deze maten zou ik de lamp optimaal kunnen benutten.

OP
OP
ben swaager

ben swaager

Über prutser
opvoerpomp wordt een red dragon mini3500.
stroming ga ik voor 2x rosmond 3400.
powerfilter heb ik nog van resun.
ik zal starten met een bm c7cone afschuimer.
mocht dit later door zware belasting niet genoeg zijn ga ik voor de red sea reefer 900.

OP
OP
ben swaager
begin is er.
balken gehaald bij de bouwmarkt en lange rvs schroeven( welke ik ook invet met vasaline of wd40), meeste is nu met 3 verschillende korrels geschuurd.
morgen de rest, ontvetten en van dikke laklagen voorzien.
ook paar strips om af te werken gehaald en magneetjes voor de panelen.
overmorgen gaan we de platen halen om af te werken en naar pvc kijken.

Bovenaan