Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Waar haal jij je CO2 scrubber media vandaan??

MorrisDR

ZeewaterForum lid
Hallo, ik wil graag CO2 scrubber media halen. Alleen weten we allemaal dat aquarium merken de prijs nogal omhoog willen kicken van hun producten. Weet iemand een lab of een goedkoop merk dat CO2 scrubberedia verkoopt voor een normale prijs?

Met vriendelijke groet,

Morris de Ruijter

.... weten we allemaal dat aquarium merken de prijs nogal omhoog willen kicken ......
Gevaarlijke uitspraak en als je een beetje zoekt niet correct. (In dit geval)

Kijk eens bij winkels van doelgroepen die ook ademkalk gebruiken.
Dus bij de duiksport en medische zorg.

Bij een medische groothandel in Duitsland kun je goedkoper terecht, mits je (ik meende) een fles of 8 afneemt.
Anders kom je niet uit qua bezorgkosten.

En dan valt de prijs van ATI uiteindelijk wel mee lijkt mij.

Gevaarlijke uitspraak en als je een beetje zoekt niet correct. (In dit geval)

Kijk eens bij winkels van doelgroepen die ook ademkalk gebruiken.
Dus bij de duiksport en medische zorg.

Bij een medische groothandel in Duitsland kun je goedkoper terecht, mits je (ik meende) een fles of 8 afneemt.
Anders kom je niet uit qua bezorgkosten.

En dan valt de prijs van ATI uiteindelijk wel mee lijkt mij.
Ja had al een beetje gekeken, weet alleen niet de specifieke naam van de media.

Zoek eens op spherasorb.
Ik gebruikte dit in de tijd dat ik co2 media gebruikte. Kost volgens mij rond de 30 euro per 5 liter.

- ademkalk
- natronkalk
- sodalime

En heb je dit besteld ?
Nee helaas niet blijf denk bij ati carbo ex, want heb gelezen dat sommige media het maar 3 dagen volhoud, afhangt aan de grote van de korrels. Het is alleen een stuk goedkoper als je er TWEE koopt, want anders ivm verzendkosten geen verschil

Ik heb toen intersorb gebruikt werk gewoon goed zelfde beesje ander naampje.
Maar ik kreeg een beter effect en goedkoper met het doseren van calcium hydroxide.

Back
Bovenaan