Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vragen en opmerking nieuwe forum software

OP
OP
ageurtse

ageurtse

Technische administrator
Medewerker
Heb die grid uitgeschakeld maar de letters blijven even flauw, voor mij bijna niet te lezen, spijtig.
als je onder het forum naast het schuifje klikt op Zweewaterforum, kan je vervolgens ook uit het standaard thema kiezen. (Zeewaterforum simpel), ik vermoed dat dit een stuk prettiger is voor u.

Borsalino

ZeewaterForum gebruiker
als je onder het forum naast het schuifje klikt op Zweewaterforum, kan je vervolgens ook uit het standaard thema kiezen. (Zeewaterforum simpel), ik vermoed dat dit een stuk prettiger is voor u.
Yep, leest veel prettiger, bedankt..................................

Mooneater

Senior Forumlid
Is het mogelijk om het uiterlijk van het forum aan te passen? Om nu een overzicht van net geplaatste berichten te krijgen, moet je relatief veel scrollen (de nieuwe layout heeft wat meer witruimte). Sommige forums hebben ingebouwde 'themes' waar je uit kan kiezen. Wellicht is er een 'minimal' theme?

(en anders word het gewoon wennen)

Ziet er verder allemaal sjiek uit!
Jaaj! Er is nu een optie onder instellingen bij 'style' voor "minimal" :D

Zeer veel dank admins!

Sneakimonky

Senior Forumlid
Is het mogelijk om het uiterlijk van het forum aan te passen? Om nu een overzicht van net geplaatste berichten te krijgen, moet je relatief veel scrollen (de nieuwe layout heeft wat meer witruimte). Sommige forums hebben ingebouwde 'themes' waar je uit kan kiezen. Wellicht is er een 'minimal' theme?

(en anders word het gewoon wennen)

Ziet er verder allemaal sjiek uit!
Of bovenaan een pagina ook de mogelijkheid om direct naar de laatste pagina te gaan i.p.v. dat je helemaal naar beneden moet scrollen

Wel handig dat je in 1 klik helemaal naar boven kan

ozon

Senior Forumlid
Er wordt misschien nog aangewerkt, maar de extra afbeeldingen in de dierendatabase zijn niet meer te selecteren.
Je hebt nu maar 1 grote foto en eventueel tumbnails die ernaast worden weergegeven, die niet meer aan te klikken zijn om in het grote venster weer te geven

Nightwish

25 Years and still going
Wat ik mis is in de rubriek 'particulieren bieden aan' je kan niet zien waar de aanbieder woont, eerder stond de provincie en woonplaats erbij.
En veel avatars zijn gedeeltelijk weggevallen, heb de mijne al veranderd.

OP
OP
ageurtse

ageurtse

Technische administrator
Medewerker
op deze mooie zonnige dag even wat tijd gestoken in het uitzoeken waarom de afbeeldingen niet meer goed werden weergegeven.
Het probleem is gevonden en verholpen.

het zou nu dus weer moeten werken.

Bovenaan