Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vossekop

RJAvZ

ZeewaterForum lid
Doen het eigenlijk altijd vrij goed, als je ze vervangend voer geeft gaan ze minder grazen. Maar anders houden ze het groen mooi kort.

Crim

ZeewaterForum gebruiker
Hele rustige vis, totaal niet agressief tegen andere vissen. Eet nu wel minder als als eerst.

Foto van de vis:

h00dedclaw

Gaat lekker!
Ff schopje omhoog.
Las dat sommige giftige stekels hebben. In welke mate zijn ze giftig, of ook voor de mens? Moet je dan denken aan dat je er ziek van wordt of niets ernstigs voor de mens? Las ook dat ze in koppeltjes leven, maar kun je ze ook prima alleen houden of beter per 2?

Ossie

ZeewaterForum gebruiker
Ze hebben inderdaad giftige stekels, maar voor zover ik heb begrepen is het voor de mens niet schadelijk. Ik heb een Vossekop en ze heeft nooit iets tegen mij gedaan.
Ik weet niet zeker of ze in een koppel gehouden kunnen worden. Ik dacht zelf hier gelezen te hebben van niet (wellicht bij een grote bak wel). Een Vossekop is wel een vis, die van gezeldschap houdt. Mijn ervaring is, dat een vis uit de 'dokter' familie prima samen gaat.

Bovenaan