Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

voorstellen.

Strofaria

New member
hallo ik ben jelle, maar hier dus Strofaria ;)
ik heb al een tijdje een zoetwater aquarium, maar heb pas een zoutwater aquarium overgekocht van 500 liter.
met alle nodige apperatuur bij. ik zal deze pas eind december gaan ophalen. wegens verhuis en verbouwingswerken.
in de loop van tijd hoop ik hier zoveel mogelijk informatie in te winnen.
om naar aanloop van het aquarium. genoeg te weten voor een degelijke opstart enz; want ik zal heel eerlijk zijn?
ik weet er niets van. maar ben zeer leergierig . en de rede van deze aankoop is men zoontje van 10 maanden. hij vind het aquarium geweldig.
maar als we dan naar een winkel gaan waar er een zoutwaterafdeling is. dan word hij zo gelukkig en blij. dat het niet anders kon deze ook aan te kopen.
dus zo nu weten jullie wat ik hier doe en waarom. dus bij deze aangenaam.
 
Welkom Jelle!

Goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan mijn boeken zult hebben. In het eerste deel staat de basis helder uitgelegd, in het tweede deel de verdere stappen tot in detail. Ook staat er een uitgebreid vraag & antwoord deel in, alle informatie en beelden zijn uniek en zijn beslist een aanvulling op wat je op fora en social media leest. De betere aquariumzaak heeft ze op voorraad, anders is dit bijvoorbeeld ook een optie:https://www.bol.com/nl/s/boeken/zoe...ext=tanne+hoff&sort=bestverkocht_11&view=list

Leuk dat je dit avontuur samen met je zoontje wil gaan beleven. Hier kijken de kleintjes ook met veel interesse naar de thuis-onderwaterwereld.

Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
 
Tanne ik laat even weten ik vandaag mijn boeken die u voorstelde heb gekocht. nogmaals bedankt voor de info hier ga ik veel aan hebben mvg.
 
Tanne ik laat even weten ik vandaag mijn boeken die u voorstelde heb gekocht. nogmaals bedankt voor de info hier ga ik veel aan hebben mvg.
Veel plezier er mee! Ik denk dat je daarmee HEEL veel problemen voorkomt en je dus juist op VEEL meer plezier en succes kunt richten. Deel je ervaringen vooral :)
 
Bovenaan