Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vivarium 2022

Jack ravensbergen

Katwijk aan Zee
Kleine moeite , groot plezier.
En wie weet win ik nog wel een kroket ook of zo.... 👊
Screenshot_20220201-193254_Instagram.jpg

Laatst bewerkt:
OP
Jack ravensbergen

Jack ravensbergen

Katwijk aan Zee
De loterij is geweest , je kunt de uitslag bekijken op you tube .
Tip: lang filmpje met de uitslag van de zeewaterafdeling aan 't einde .

OP
Jack ravensbergen

Jack ravensbergen

Katwijk aan Zee

Draconas

ZeewaterForum lid
Ik denk dat we dit jaar wel zeker mogen zijn dat het doorgaat vivarium 2022.
Dus hierbij mijn vraag wie gaat allemaal?

Davy053

ZeewaterForum lid
Ik zit er al een heeeele tijd op te wachten. Als ik zie hoe die beurzen bijvoorbeeld reefapalooza in amerika gaan, en wat voor mooist er allemaal staat. Mogen ze het van mij wel wat vaker dan 1 keer per jaar doen. Zijn er ook dit soort beurzen in duitsland waar misschien iemand van forum heen gaat?

En hoop ook dat het niet alleen maar koraal is maar ook tridacna’s maxima’s etc, rockflower anemonen, misschien wat ongewervelden die je niet vaak ziet

Relou

Junior Lid
Ik denk dat we dit jaar wel zeker mogen zijn dat het doorgaat vivarium 2022.
Dus hierbij mijn vraag wie gaat allemaal?
Jazeker eerste dag van verkoop al kaarten gekocht

Clarissa

ZeewaterForum lid
Ik zit er al een heeeele tijd op te wachten. Als ik zie hoe die beurzen bijvoorbeeld reefapalooza in amerika gaan, en wat voor mooist er allemaal staat. Mogen ze het van mij wel wat vaker dan 1 keer per jaar doen. Zijn er ook dit soort beurzen in duitsland waar misschien iemand van forum heen gaat?

En hoop ook dat het niet alleen maar koraal is maar ook tridacna’s maxima’s etc, rockflower anemonen, misschien wat ongewervelden die je niet vaak ziet
Doopvond schelpen zijn er meestal wel op vivarium te vinden.
Ongewerfelde is idd meestal minder aanwezig, maar wie weet dit jaar!

Bovenaan