Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

vivarium 2021

Zoals jullie denk ik al hebben meegekregen gaat het vivarium dit jaar ook niet door.
Heel sneu voor de mensen die dit organiseren en zeer waarschijnlijk zijn ze veel geld kwijt met onkosten die gemaakt worden voorafgaande hiervan.
Ik heb mijn kaartje on line gekocht en met mij veel mensen denk ik , zou het geen mooi gebaar zijn om die 12.50 te doneren zodat het leed daar een beetje verzacht word.
Aldus doneer ik mijn kaartje en hoop wel volgend jaar te kunnen gaan ....
Grtz Jack

Nico F.

Senior Forumlid
Zoals jullie denk ik al hebben meegekregen gaat het vivarium dit jaar ook niet door.
Heel sneu voor de mensen die dit organiseren en zeer waarschijnlijk zijn ze veel geld kwijt met onkosten die gemaakt worden voorafgaande hiervan.
Ik heb mijn kaartje on line gekocht en met mij veel mensen denk ik , zou het geen mooi gebaar zijn om die 12.50 te doneren zodat het leed daar een beetje verzacht word.
Aldus doneer ik mijn kaartje en hoop wel volgend jaar te kunnen gaan ....
Grtz Jack
👍Was ik ook van plan. Ik vraag geen terugbetaling aan moest die mogelijkheid komen.

Bovenaan