Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vissenfoto's op het forum

DSC_0140.jpg

DSC_0139.jpg

DSC_0138.jpg

DSC_0132.jpg

DSC_0131.jpg

DSC_0130.jpg

DSC_0125.jpg

DSC_0122.jpg

DSC_0120.jpg

DSC_0116.jpg

DSC_0113.jpg

DSC_0104.jpg

DSC_0111.jpg

DSC_0103.jpg

DSC_0127.jpg

DSC_0117.jpg
 
:)hoi allendankje dit is wel mijn favoriet in de bak ,Ja Sander dit plaatje schiet je niet vaak met de dokters want ze willen allemaal poseren, Dankjewel Bas het is wel eenmooie vis en heb hem al een poosje ,Er woordt gezegt dat ze moeilijk zijn maar je moet denk ik met elke vis een beetje geluk hebben ,en deze vald daar voorals nog onder gr jaap
 
;)hey Bas ik heb al een keer deze dokter gehad en kregen stip door teveel stres en waren ook niet zo groot werden dus verdrongen door andere dokters,Maar deze heb ik eerst een eetproef laten doen en hij is nog steeds lekker dik en is de baas in de bak terwijl mijn picasso al 10 is hij komt zelfs achter je aan als je langs loopt dus ik heb denk ik wel geluk met deze jongen ,laten we hopen dat het zo blijft gr jaap
 
:)hoi allendankje dit is wel mijn favoriet in de bak ,Ja Sander dit plaatje schiet je niet vaak met de dokters want ze willen allemaal poseren, Dankjewel Bas het is wel eenmooie vis en heb hem al een poosje ,Er woordt gezegt dat ze moeilijk zijn maar je moet denk ik met elke vis een beetje geluk hebben ,en deze vald daar voorals nog onder gr jaap

ik weet er alles van:p erg mooi me witborst ging ook kei goed todat ik andere dokters er bij deed...:rolleyes: rust is voor die moeilijke soorten erg belangrijk gaat die top laat het lekker zo:)
 
:)hey deze gaat gelukig heel goedhij speeld steeds in de stroming van de pompenen dan willen de anderen ook, ik kom ook maar 1 keer in de twee weken met handjes in de bak en laat ze zoveel mogelijk met rust gr jap
 
:)hey deze gaat gelukig heel goedhij speeld steeds in de stroming van de pompenen dan willen de anderen ook, ik kom ook maar 1 keer in de twee weken met handjes in de bak en laat ze zoveel mogelijk met rust gr jap

ja dat zie ik aan de vis dies kei mooi en gezond:biggrin:
 
:biggrin:Ja he deze heb je ook in een andere kleur ze zijn heel leuk ,maar kunnen niet uit de bak ,deze is gesloten gr jaap
 
enkele van hier .
 

Bijlagen

  • 040.jpg
    040.jpg
    48 KB · Weergaven: 58
  • IMG_4320.jpg
    IMG_4320.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 57
  • happy new year deel 2 025.jpg
    happy new year deel 2 025.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 60
allee, na al dat moois zal ik ook eens meedoen
 

Bijlagen

  • IMG_0046 (Small).JPG
    IMG_0046 (Small).JPG
    79,2 KB · Weergaven: 57
  • IMG_0050.jpg
    IMG_0050.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 57
  • IMG_0052 - kopie.jpg
    IMG_0052 - kopie.jpg
    57 KB · Weergaven: 52
  • IMG_0053.jpg
    IMG_0053.jpg
    63,3 KB · Weergaven: 53
  • IMG_0054.jpg
    IMG_0054.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Bovenaan