Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vissen bestellen op het internet.

frank2902

Senior Forumlid
Via Coral en Fish Store laatst een vis besteld, dat ging prima. Was er ook wat huiverig voor, het ging gelukkig goed.

Kai.K

ZeewaterForum lid
Zal het maar beargumenteren waarom ik er niet aan begin. Het zijn mijn eigen overwegingen, dus ieder zijn ding.

1 Ik wil een dier zelf uit kunnen zoeken in real life in real time. Zo weet ik exact wat ik mee naar huis neem en heb ik denk ik een kleinere kans op nare verrassingen.
Ik heb bijv laatst ook in Breda een visje gehaald, eerst nog even over gebeld of ze ze hadden want ik moet er wel een stukje voor rijden. Als ik hem besteld had, had ik mogelijk het visje gekregen met een litteken op de flank wat daar rondzwom en zich een beetje vreemd gedroeg, terwijl ik nu het visje van mijn keuze mee naar huis nam.
2 In ieder geval als het om vissen gaat, denk ik dat het een extra stressvol transport is en heb ik dat liever zelf in de hand.
3 Ik heb er geen moeite mee om een stukje te rijden voor iets wat ik graag wil. Sterker nog, ik vind het veel leuker. Kan ik ook nog even rondsnuffelen.

Ieder zijn ding. Als tijden veranderen, blijf ik liefst nog zo lang mogelijk old school.

mastex

Senior Forumlid

Zal het maar beargumenteren waarom ik er niet aan begin. Het zijn mijn eigen overwegingen, dus ieder zijn ding.

1 Ik wil een dier zelf uit kunnen zoeken in real life in real time. Zo weet ik exact wat ik mee naar huis neem en heb ik denk ik een kleinere kans op nare verrassingen.
Ik heb bijv laatst ook in Breda een visje gehaald, eerst nog even over gebeld of ze ze hadden want ik moet er wel een stukje voor rijden. Als ik hem besteld had, had ik mogelijk het visje gekregen met een litteken op de flank wat daar rondzwom en zich een beetje vreemd gedroeg, terwijl ik nu het visje van mijn keuze mee naar huis nam.
2 In ieder geval als het om vissen gaat, denk ik dat het een extra stressvol transport is en heb ik dat liever zelf in de hand.
3 Ik heb er geen moeite mee om een stukje te rijden voor iets wat ik graag wil. Sterker nog, ik vind het veel leuker. Kan ik ook nog even rondsnuffelen.

Ieder zijn ding. Als tijden veranderen, blijf ik liefst nog zo lang mogelijk old school.
aan deze uitleg heeft de topic starter wel wat. :)

duim.jpg

Tanne

Tanne

Niets aan toe te voegen.

Macphisto

ZeewaterForum gebruiker

Hoewel ik het volledig met je verhaal eens ben denk ik toch dat in de huidige 1,5M maatschappij internetbestellingen de toekomst hebben.
Ik die zelf in Drenthe woon schuw een dagje autorijden in principe niet, ik ben dan ook vaak in Breda geweest, en in Best waar een mooie zaak zit. Ook veel zaken in Duitsland heb ik van binnen gezien, vind dat ook altijd leuk om de showbakken e.d. te zien. In dat alles heb ik zoals de wereld er nu uitziet echter totaal geen zin..
Dikke kans dat de volgende aankoop online zal zijn, iets wat ik ‘normaal’ echt niet zou hebben gedaan om alle redenen die je aangeeft.

OP
N

Nigel De Meulder

ZeewaterForum lid
Ik zou er geen probleem mee hebben om naar Breda te rijden maar dit is momenteel nog niet toegestaan als ik mij niet vergis.

Bengel

ZeewaterForum lid
Vandaag, onderweg naar Breda en terug. Toch wel wat auto's zien rijden uit Duitsland en België.

KurtH

Junior Lid
Klopt, ik zou ook graag een toer in NL maken om wat dingetjes op te halen en bekijken, maar voorlopig neem ik het risico niet. Met 250€ vallen er leukere dingen te kopen dan dan boete te betalen.

Robert58

Senior Forumlid
Via Coral en Fish Store laatst een vis besteld, dat ging prima. Was er ook wat huiverig voor, het ging gelukkig goed.
Inderdaad, ik heb daar de laatste tijd ook al regelmatig levende have besteld. Alles keurig verpakt en op tijd afgeleverd. Vissen hadden bij aankomst een goede conditie.
Zal het zeker weer doen in de toekomst.

chevy22

ZeewaterForum lid
Als je ergens moet bestellen, dan denk ik dat bij cfs t beste is. Ze verzenden heel veel en hebben de ervaring en kennis in huis om alles zo goed mogelijk te doen voor de dieren.

Bovenaan