Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Virus slaat weer toe! 80L blenny

-whoozie-

Senior Forumlid
Hallo allemaal,

6 jaar lang heb ik geen zeeaquarium meer gehad maar ohh wat heb ik mezelf gepijnigd 😜 een hele tijd heeft de Blenny in doos staan wachten totdat ik hem ging opstarten. Inmiddels draait de bak 5 weken en gaat hij prima! Deze week krijg ik als het goed is mijn nieuwe verlichting binnen! Want een van de Leds van de Blenny heeft het al begeven! 😂
Tijd voor een upgrade naar de AI 16 HD prime.

Voorheen div Nano bakjes gehad en een 400l en 640l bak gehad, een grote bak gaat ooit weer komen maar eerst moet ik opzoek naar een vast plekje waar ik me kan gaan settelen..

Groetjes
Jeffrey
 

Bijlagen

  • 20191210_210114.jpg
    20191210_210114.jpg
    163,2 KB · Weergaven: 132
  • 20191210_210049.jpg
    20191210_210049.jpg
    161,1 KB · Weergaven: 132
Thx,
Haha mefisto ik zie het... Ik zie nu namelijk niks onder mijn naam maar als ik naar me profiel ga zie ik het inderdaad.

Zojuist de lamp opgehaald en ik ben wat aan het klootviolen maar wauw wat een licht....

Tot zover....

Ik heb alleen ook mijn ogen al laten vallen op een red sea.....
20191212_191956.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook net deze Ai Prime gekocht. Inderdaad een super lamp, maar maakt deze ook zo een lawaai als hij op volle strekt staat?
De merendeel van de tijd draait de ventilator op een laag toerental, maar wanneer die iets warmer word gaat deze naar een hogere snelheid.
Spijtig genoeg is dit dan ook goed hoorbaar.

Mvg

Sam
 
Haha Tanne toch blijft het scape het leukste onderdeel 😋

Klopt Sam. Hier blaast de ventilator ook regelmatig en inderdaad hoorbaar. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me er niet echt aan stoor. Wel stoor ik me aan het groene lampje dat altijd brand want dit geeft ook een soort maan licht effect in me bak
Je kan dit uitschakelen in de instellingen.
 
Een kleine update!

De blenny draait goed eigenlijk niet veel bijzonders te melden.

Wel bleef het virus maar terugkomen en knagen dus heb ik een RedSeaReefer 170 over kunnen nemen met alle techniek erbij...
En ik kwam ook nog een Sump tegen, hier heb ik een gat ingeboord en die word straks verbonden met de Reefer zodat ik wat meer watervolume heb. Deze zal ingedeeld worden als refugium en stekkenbak.😇

20200115_125009.jpg
20200115_125000.jpg
 
Bovenaan