Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Verlichting reefer 425xl

Sander6152

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal,
Ik zit erg in de twijfel voor de verlichting voor mijn nieuwe aquarium. Ik wil graag meer richting de sps kant te gaan. Bij de aankoop van het aquarium zaten 2 ai hydra 26hd, deze lijken me alleen niet sterk genoeg voor sps op deze bak. Ik heb verschillende opties
- 1 hydra 26 hd erbij kopen
- 3 reefled 90
- radion xr 15( niet zeker hoeveel ik er nodig heb)
- hydra 32hd ( weet niet of dit de upgrade waard is)
Dit zijn de lampen waar ik aan gedacht heb, hebben jullie misschien nog goede lampen rond deze prijs?
De red sea 425xl is 120x57,5x57,5cm
Mvg Sander
 
Heb ook een Reefer 425XL, had eerst 2 x Reefled 90. Twijfelde of ik een 3e erbij zou nemen of voor ander verlichting zou gaan uiteindelijk 2 Coralcare's gen 2 gekocht.
Ben nu super tevreden.
 
Heb ook een Reefer 425XL, had eerst 2 x Reefled 90. Twijfelde of ik een 3e erbij zou nemen of voor ander verlichting zou gaan uiteindelijk 2 Coralcare's gen 2 gekocht.
Ben nu super tevreden.
Ik zou ook graag de coralcare willen proberen alleen ligt dit helaas buiten mijn budget.
 
Ik zou ook graag de coralcare willen proberen alleen ligt dit helaas buiten mijn budget.
Wijzer is dan toch even doorsparen voor goeie verlichting alvorens over te gaan op meer sps.
 
Ik zou ook graag de coralcare willen proberen alleen ligt dit helaas buiten mijn budget.
2 PCC 2020 is niet zoveel duurder dan 3x reefled 90 of zie ik het verkeerd?
 
Wijzer is dan toch even doorsparen voor goeie verlichting alvorens over te gaan op meer sps.
Je kan idd even doorsparen en tot dan enkel SPS plaatsen in de hogere zones onder je AI 26.
 
Bovenaan