Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

verlichting advies

William & Brenda

ZeewaterForum gebruiker
ik heb nu boven mn bak (juwel 240)
4x 54 W T5 hangen. ATI bleu en purple plus met 2x marin white juwel
de juwel's zitten aan de voor zeide en de ati van achter.

het idee is om er hybrid van te maken dus ik wil de ATI's er uit halen en die door leds vervangen
maar hoeveel en welke kleuren moet/kan het best gebruiken

wie kan me een goed advies geven, de voorkeuren gaat wel DIY:biggrin:
 
is wel geen diy, maar kijk eens naar e5 blue pop
 
ik zal je een pb bericht doen aangezien het geen sposor is en ik het hier niet mag vermelden.
 
wat denken we hier van
5 kanaals full spectrum led, 70W
zou der bijna 2 boven mn bak hangen
lowres_LED_nov25_015__43522.1385941842.1280.1280.jpg
 
wat denken we hier van
5 kanaals full spectrum led, 70W
zou der bijna 2 boven mn bak hangen
Bekijk bijlage 456238


schijnt ook erg leuk te zijn, maar ik vond 100 euro per stuk een beetje erg duur.
dan nog voeding, controler, cooler en ribben etc die het aan kan.
ze worden erg heet
 
Die led 'Pucks' moeten wel een cm of 30 boven je wateroppervlak anders krijg je echt spot verlichting en zijn ook de kleuren niet goed 'gemengd' ik vermoedt dat je T5 buizen niet zo hoog hangen.. Ik zou daarom voor iets anders kiezen, wat een betere spreiding geeft zodat het laag op het water gebruikt kan worden.
 
Die led 'Pucks' moeten wel een cm of 30 boven je wateroppervlak anders krijg je echt spot verlichting en zijn ook de kleuren niet goed 'gemengd' ik vermoedt dat je T5 buizen niet zo hoog hangen.. Ik zou daarom voor iets anders kiezen, wat een betere spreiding geeft zodat het laag op het water gebruikt kan worden.

die 30cm had ik nog niet gelezen, en 10W leds dat kan wel met koel ribben er achter e.d.
 
Bovenaan