Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Verflucht schade

Jimmy83

New member
Hoi een vraag de woningstichting is aaan 't renoveren was zelf niet thuis maar schilder onaangekondigd geschilderd als gevolg hele huis met verfdamp gevuld zelf niets kunne doen qwa afdekken met natte doek of afschuimer uit kunnen zetten.. Nu dag later staan aantal koralen in net of ze dood zijn. wat kan ik nu doen behalve waterwissel 50% zit wel met schade
 
Direct de woningstichting schriftelijk aansprakelijk stellen en foto s maken....

dode koralen NIET verwijderen voor een expert de schade vastgesteld heeft !!!!

verder veel luchten en kijken of je op je afschuimer een slang aan kunt sluiten om lucht van buiten aan te zuigen.
verder direct met kool gaan filteren...
 
Direct de woningstichting schriftelijk aansprakelijk stellen en foto s maken....

dode koralen NIET verwijderen voor een expert de schade vastgesteld heeft !!!!

verder veel luchten en kijken of je op je afschuimer een slang aan kunt sluiten om lucht van buiten aan te zuigen.
verder direct met kool gaan filteren...
Dank voor je reactie ga ik gelijk mee aan de slag
 
Heb je een rechtsbijstand verzekering dan zou ik deze ook inschakelen
 
Was de schilder binnen of buiten aan het werk? Als het binnen was moet iemand hem toch binnen hebben gelaten? Ik vraag dit niet om te pesten maar ik ben zelf verzekeringsadviseur en op het gebied van aansprakelijkheid is dit wel belangrijke info.
 
Ben ook wel benieuwd hoe dit afgelopen is .
En zover ik weet mag er binnen alleen watergedragen verf mag worden gebruikt dus dit is denk ik al niet volgens de regelgeving gebeurt .
 
Bovenaan