Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

UPDATE! Vivarium 2019

RHG-Designs

Winkelier
Hallo Allemaal,

Na een bewogen tijd met ups en downs is het een tijdje stil gebleven op het zeewater forum vanuit onze kant. Wel kan ik jullie vertellen dat RHG-Designs dit jaar voor het eerst 2 dagen op Vivarium zal staan met een aantal veel besproken designs en producten.

RHG-Designs zal te vinden zijn op de "Coral Concepts" verdieping bij tafel nr 304.

Wat kunnen jullie verwachten van RHG-Designs:
- Coral Transport containers in 3 verschillende maten (Tevens doen wij ons best om 150 stuks klaar te hebben voor de verkoop)
- Coral Transport boxes in verschillende maten. Dit is een modulair systeem welke uit te breiden is met de verschillende display standaarden.
- Doseer containers. De custom doseer containers zullen in verschillende maten en kleuren combinaties gepresenteerd worden.
- In samenwerking met Aquaja gaan wij een aantal nano stekkenbakken op de markt brengen genaamd de "AquaNano Frag tank". We zullen er 2 presenteren dit jaar met een compleet stekkenrooster geinstalleerd.

Daarnaast zullen wij wat producten uit de webshop presenteren en doen we ons best om ook wat voorraad mee te nemen voor de verkoop maar dat is niet ons doel van deze beurs. We willen vooral laten zien wat de mogelijkheden zijn die ons bedrijf bied en wat naamsbekendheid creeeren.

Hopelijk tot Vivarium 2019.... wij hebben er zin in en vinden het ontzettend spannend uiteraard!!

Bij deze wat previews van de verschillende items.

46E09ADB-553B-46E1-B526-B188049A79D0.jpeg

C5C8B082-E232-4A5B-AA60-407405B3A0F7.jpeg

D02F3549-5CF5-4786-8D7E-DC074A17BEC6.jpeg

CF129DD1-D3C4-44F5-9AF0-7147011E89D1.jpeg

F00ACED4-0A3E-4C2F-9DF1-CAE8B7736442.jpeg
 
Laatst bewerkt:
@RHG-Designs
Kweet niet wat je meegestuurd hebt in je berichten maar ze vragen hier eerst toestemming ivm mijn privacy . En wil iemand duidelijk mijn gegevens hebben nu sta ik niet echt te wachten op zulke meldingen maar vindt het ook een beetje vreemd eigenlijk
 
Top! Ik kom zeker even buurten wie weet een neem ik een frag rack mee.
Gezellig!

@RHG-Designs
Kweet niet wat je meegestuurd hebt in je berichten maar ze vragen hier eerst toestemming ivm mijn privacy . En wil iemand duidelijk mijn gegevens hebben nu sta ik niet echt te wachten op zulke meldingen maar vindt het ook een beetje vreemd eigenlijk
Vreemd idd, ik zag deze melding niet maar dat komt omdat ik zelf ingelogd zit denk ik. Ik zal ze zo even gaan aanpassen, rare fratsen haha!

*edit* aangepast!
 
Laatst bewerkt:
Zag er goed uit op de vivarium beurs, ik heb de twee frag racks in de bestelling staan👍
 
Bovenaan