Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Teleurgesteld

joen

ZeewaterForum gebruiker
#21
nav een eerdere post wil ik toch even laten weten dat ik de order bij veldhuis heb geannuleerd en kreeg netjes van hun het geld terug ben benieuwd hoe snel dit is
In ieder geval binnen 14 dagen
@AquariaVeldhuis wellicht een reactie wil geven?
Laatst Gezien 1 nov 2017
Denk niet dat ze gaan reageren, volgens mij is dit meer een soort uithangbord zodat de naam ergens staat :)
 

alex-roxy

ZeewaterForum lid
#22
In ieder geval binnen 14 dagen

Laatst Gezien 1 nov 2017
Denk niet dat ze gaan reageren, volgens mij is dit meer een soort uithangbord zodat de naam ergens staat :)
hoi joen en andere leden

de mededeling die ik van veldhuis kreeg was als volgt:
1 het vreemd was dat een gedeelte van mij order gereserveerd was en later niet meer beschikbaar konden ze geen antwoord op geven
2 mbt de sump die ik besteld had was het volgende de medewerker die hem moest bouwen was ziek thuis ivm rugklachten en ze konden niet vertellen hoe lang het kon duren

ik weet hoe het is om rugklachten te hebben ben zelf rug patient ik heb daar zelf ook medicijnen voor maar dit duurde alemaal wel heel erg lang
ik ben inmiddels bij frits kuiper geweest in groningen en moet zeggen het is een kleine winkel gespecialiseert op tropische zee en hengelsport en ben daar heel goed geholpen en gaven mij aan om mijn sump uit te tekeken en dan toe te sturen via Messenger of email en dan konden hun een offerte maken incl gafzak etc dus ook voor niet al te veel geld een sump op maat gemaakt enige nadeel is de levertijd die is 2 weken ik dit nu uit tekenen en opsturen voor een offerte, ik ga dit nu ook op mijn gemak even doen

mocht veldhuis alsnog reageren met een oplossing sta ik daar wel open voor ik verwacht dan ook dat ik mijn bestelling met hoogste prioriteit toegezonden kan hebben en niet weer weken lang moet wachten moet wel toevoegen dat ik dan mijn bestelling opnieuw moet invoeren
 
#23
Het enige produkt dat ik daar besteld heb werd ook verkeerd geleverd. Omdat het vij onduidelijk was hoe ik deze retour moest sturen heb ik hem maar langsgebracht. Toen ik vervolgens de levende have zag ben ik heel hard weggerend. Het ligt heel dicht tegen mishandeling aan wat ze daar aan het doen waren. (In die momentopname)
 

Bovenaan