Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Teleurgesteld

T

timm

Guest
Op 20 juni een bestelling gedaan bij Aquaria Veldhuis, het betrof een Sander C25 ozonisator.. citaat: 3 tot 5 werkdagen levertijd
Verder krijg je een mailtje waarin je de status kan zien van je bestelling.. toppie, dan is het de 28e en uiterlijk de 29e binnen.
28e niks -> bezorgdatum is 3 Juli geworden
2 juni -> bezorgdatum is 6 juli geworden
(contact met veldhuis, excuus -> suggestie voor een "upgrade" afgeslagen.. ik heb niks aan een zwaardere ozonisator op een 400l bakje)
4 juni -> bezorgdatum is 10 juli geworden
(contact voor geld retour, vandaag weer teruggestort op de rekening)

Al met al toch jammer, bummer... (n) de bezorgdatum wordt "stilzwijgend" verlengt, verder neemt Veldhuis geen initiatief je erop attent te maken.. zelfs nadat ik aangaf te willen wachten op m'n pakketje de 6e zou arriveren, werd het de dag erop rustig weer verlengt naar de 10e.. zelf goed opletten dus.. en de beloftes van Veldhuis met een korrel zeezout nemen.

chevy22

ZeewaterForum lid
Zelf ook een keer zo zelfde ervaring met ze gehad. Kwam t pakketje ook 2 weken later binnen dan gezegd. Als ik dan een bericht stuurde geen antwoord of pas paar dagen later.

Potvis

ZeewaterForum lid
Balen Tim!
Fijn dat je mensen op de hoogte stelt over de slechte service van Aquaria Veldhuis. Zelf koop ik liever in een winkel dan webshop.

Mooneater

Senior Forumlid
Dit soort berichten zag ik ook al op facebook langskomen, erg jammer. Veldhuis was toch altijd 'die webshop die echt alles had'.
Heb vorig jaar nog een op maat gemaakte sump laten maken. Mooi afgewerkt, hoewel de communicatie daarover ook wat stroef was - via de telefoon ging alles toen nog wel prima.

In een fysieke winkel kopen (of bestellen) is zeker fijn, zeker als je bekend bent met de winkelier. Maar soms is het gewoon makkelijker om online te bestellen, ik heb niet altijd tijd om langs de winkel te gaan, en online weet je exact wat je besteld - zeker bij specifieke onderdelen soms handig. Het heeft allebei zo z'n voordelen

joelleWx

Senior Forumlid
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt! 3-5 werkdagen ‘ staat op de website ‘ en het werd continu verlengt, na 2 weken had ik nog steeds niks binnen en werd het weer een week verlengt. Ik was het toen zat en heb toen contact gezocht en aangegeven dat ik mijn geld terug wil, na 2 dagen stond mijn geld op mijn rekening wel netjes dat ze het terug storten, maar dat was wel gelijk de eerste en de laatste keer dat ik daar wat bestel.

jdk

Senior Forumlid
de ellende zit in het feit dat ze producten wel in een webshop hebben maar niet op voorraad. Ik koop in feite niet meer als er geen vooraad indicator is. Ben dat "wachten" ook spuugzat en betaal nog liever iets meer.

OP
OP
T

timm

Guest
de ellende zit in het feit dat ze producten wel in een webshop hebben maar niet op voorraad. Ik koop in feite niet meer als er geen vooraad indicator is. Ben dat "wachten" ook spuugzat en betaal nog liever iets meer.
Een beetje misleidend is het wel. Maargoed, in Duitsland besteld, en kreeg vandaag bericht dat het op de post is gedaan. Ik betaald ook liever wat meer en dat ik weet dat het verzonden wordt, dan dat ik genoegen moet nemen met "Dan krijgt u het zodra binnen is 😉". (citaat veldhuis 4 jul. 2018).

UPDATE:

Binnen.. zo snel kan het gaan!

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:

alex-roxy

ZeewaterForum lid
ik heb zelf ook een bestelling lopen deze heb ik 7-juni gedaan en heb deze tot op heden nog niet binnen vind het vervelend dat ik nog steeds met een tijdelijke sump zit heb hier diverse malen contact over gehad maar de persoon die deze moet maken is ziek ben zelf te druk om er 1 te maken dus kan en ja ook levertijd 3 tot 5 dagen ben er in het verleden wel eens geweest een prachtige zaak maar naar mijn mening te weinig personeel
heb van andere mensen dat het na de verbouwing minder is geworden daar voor vissen hoef je er niet heen weinig keus op het moment daarin tegen is er wel heel erg veel koraal hopelijk hebben jullie nog een adresje waar ik een sump kan laten maken

OP
OP
T

timm

Guest
ik heb zelf ook een bestelling lopen deze heb ik 7-juni gedaan en heb deze tot op heden nog niet binnen vind het vervelend dat ik nog steeds met een tijdelijke sump zit heb hier diverse malen contact over gehad maar de persoon die deze moet maken is ziek ben zelf te druk om er 1 te maken dus kan en ja ook levertijd 3 tot 5 dagen ben er in het verleden wel eens geweest een prachtige zaak maar naar mijn mening te weinig personeel
heb van andere mensen dat het na de verbouwing minder is geworden daar voor vissen hoef je er niet heen weinig keus op het moment daarin tegen is er wel heel erg veel koraal hopelijk hebben jullie nog een adresje waar ik een sump kan laten maken
Oef arme jij, hou ons op de hoogte of kies eieren voor je geld nu het nog kan.

Borsalino

ZeewaterForum gebruiker
Zelfde bij Veldhuis meegemaakt, bestelling bestond uit 2 delen, 1 deel was in stock en gereserveerd voor mij.

Toen het andere deel eindelijk ook binnen was, was het andere deel uitverkocht, was eerst gereserveerd voor mij.

Was ook telkens levering voor volgende dag en werd telkens de dag later zo verzet.
Levering heeft zo ruim 3 weken geduurd:poop:

Ik koop daar niks meer, eigen schuld..................................

Btw er zijn nog webshop die op die manier werken, bestel 2 x vsa op een elektra webshop met een indicator "Genoeg op voorraad"

Dan plots blijken die niet op voorraad te zijn, na 3 weken was ik het zat ze konden er zelfs geen datum in weken van levering op plakken.
Heb dan geld terug gevraagd en was pas na 1 week terug gestort.

Heb de zelfde vsa's dan in Duitsland besteld, was de helft goekoper en in voorraad, eerst nagevraagd per mail, en 4 dagen later kwam er een pakje van Polen.........................

Jan de bal

Senior Forumlid
Tegenwoordig is het vaak iets met online bestellen.
Kan het me soms ook wel voorstellen dat de online site niet altijd up-to-date is, is voor vele zaken een dag taak.
Maar de klant aan het lijntje houden is verkeerd, en doen ze bij mij maar 1 keer.
Ze geven maar aan voorradig , en zien wel wat de klant er mee doet, vaak wacht de klant gewoon af.

willemd

ZeewaterForum gebruiker
Jammer dat het zo loopt, op diverse recentiesites, forums en facebookgroepen staan helaas regelmatig vergelijkbare ervaringen over Veldhuis. Bestel regelmatig online bij mijn vaste shops, tot nu toe geen problemen en zeer goede communicatie en service.

Jan-Willem

ZeewaterForum gebruiker
Ik herken het, ik bestel er eigenlijk alleen voorraad items.
Ik had een paar slankoppelingen besteld 16-5-2017, levertijd < 1 week
backorder melding 18-5-2017.
Niets meer over gehoord, mail gestuurd op 14-8-2017, om de bestelling te annuleren, 15-9-2017 een antwoord gekregen, maar het geld werdt niet teruggestuurd. In novermber was ik daar in de winkel, als nog gevraagd om de bestelling te annuleren.
De bestelling werd in februari 2018 geleverd.

AenC

Junior Lid
Helaas hier het zelfde meegemaakt bestelde sump werd 6 weken later geleverd als dat er toen bij stond qua levertijd Dit was verleden jaar zomer

breaker

ZeewaterForum lid
Hetzelfde mee gemaakt met een doseerpomp. Bij de bestelling ging het al mis betaald daarna op de website geen bevestiging gehad en ook geen mail. Pas na 5 uur een mail terug gekregen met een bevestiging. Daarna de status op gevraagd stond erop dat deze op voorraad was. De volgende dag weer gekeken daar in stond niet op voorraad. Een mail gestuurd geen antwoord en gebeld ook geen antwoord ging alleen over. Whatsapp gestuurd en daar bevestiging gekregen dat hij gelijk verzonden werd dit stond ook in de account vermeld. In de avond nog maar is gekeken en daarin stond dit niet meer dat hij verzonden wordt.

Ik moest toch de volgorde dag naar Breda en daar gelijk de doseerpomp gekocht was iets duurder maar ik kon gelijk starten met de DRS lijn.
De bestelling bij Veldhuis geannuleerd en mij geld terug gekregen.

Erg teleurgesteld in Veldhuis. Hoe ze gewoon met de communicatie omgaan. Dit is de eerst keer geweest en de laatste keer.

alex-roxy

ZeewaterForum lid
nav een eerdere post wil ik toch even laten weten dat ik de order bij veldhuis heb geannuleerd en kreeg netjes van hun het geld terug ben benieuwd hoe snel dit is

mobifix

Pas 40 jaar zoutig bezig
Hier toch ook een positieve reacte ,zelf alleen maar lof over hun grote tent met enorme keuze en voorraad ,had een probleem werd acuut opgelost zelfs een zwaarde pomp gekregen zonder bij te betalen !
Probleem is vaak dat de klagers hun grief proberen te halen de andere 99 procent klanten hoor je niet ,want deze hebben niets te klagen ....

Bovenaan