Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Teco tk 1000 help.

adrie

ZeewaterForum gebruiker
Wie o wie heeft er een airco van teco van het type teco tk 500 / 1000 / 2000.
Aangezien mijn engels slecht is heb ik een vraag aan iemand die deze koeller heeft.
hoe stel je de temperatuur in op deze koeller.
kan je ook instellen hoeveel graden marge je heb.
graag zou ik een reactie krijgen van iemand die weet en mij kan vertellen hoe je de graden instelt.
alvast vriendelijk bedankt.
Groetjes adrie

kevin_w

ZeewaterForum gebruiker
Beste Arie,

Volgens mij is dit een standaard dixell controller, je kan deze simpel instellen door de "set" knop een 3 tal seconde in te houden vervolgens zie je de insteltemperatuur waarna je deze met de pijltjes kan wijzigen. Door nogmaals op "set" te drukken leg je deze vast.

Voor het wijzigen van het aantal graden marge zoals jij zegt moet je de parameter hysterese wijzigen meestal "Hy" dit is het aantal graden wat je mag afwijken van de set temperatuur alvorens hij gaat koelen of verwarmen. Ik geloof dat je in het parameter menu kan komen door de "set" en pijltje omhoog toets gelijktijdig in te drukken voor een 3-tal,seconden. Vervolgens in de handleiding even kijken welke parameter de hysterese is, daarheen gaan met de pijltjes, vervolgens "set" drukken en de parameter aanpassen , dan nogmaals op "set" om op te slaan.

Mvg.

Kevin

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Bovenaan