Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Te Koop 5x Aqua Illumination SOL Led

RichardMB

ZeewaterFreak
Wegens overstap naar hydra52HD zijn mijn SOLS beschikbaar geworden.

Oerdegelijke kwalitatief hoge led armaturen van Aqua Illumination. Ze hebben bij mij altijd gezorgd dat sps lekker groeide en kleurde evenals alle andere koralen. Led pucks zijn gereviseerd. ( vervangen door nieuwe ) zitten ook 6 nieuwe reserve pucks bij. alle ventilators zijn in orde. !

incl alle adapters ( uiteraard )
incl wireless controller ( de controller werkt ( ook gewoon ) bekabeld,... enkel wireless icm wifi adapter,... wifi adapter niet meegeleverd )

excl ophanging!!!

Via de controller kan je de verlichting instellen wat betreft lichtsterkte,wolken,kans op onweer, enz...
Je hebt ook keuze uit voorgeprogrameerde programma’s zoals:
Florida
Bahama’s
Philippines
New caledonia
Maledives
Hawaï
Great barrier reef
Fiji islands
Caribbean

het liefst verkoop ik alles in 1 keer. dat is het makkelijkst en daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit.

wie alle SOLS incl controller in 1 keer neemt,.. krijgt de 5de gratis en voor niks.. buy 5 pay 4.. dwz ; €1000 voor 5 SOLS.
ik heb destijds rond de €500 per stuk betaald ;)

**PRIJS**

5 SOLS incl Controller €1000
SOLS los per stuk : €250 ( bij afname meerdere tegelijk uiteraard korting )
voorkeur gaat uit naar alles in 1 keer!

voor vragen mail gerust! Fotos beschikbaar! zal proberen ze later toe te voegen aan dit bericht.

Mvg,

Richard
 
upje
 
Weer even onder de aandacht!
Ik heb fotos toegevoegd voor de duidelijkheid.
Alles werkt uiteraard naar behoren.

5x aqua illumination SOL Led
6x Ai adapter ( 5x euro kabel )
1 reserve adapter twv 50eu
2x lange communicatie kabel
3x korte communicatie kabel
1x Ai controller
6x reserve puck twv 25eu per stuk
( Alleen al 175 aan reserve onderdelen just in case)

Al dit voor slechts 1000!

Los 250 per stuk. Korting bij meerdere.
Voorkeur gaat uit naar alles in 1 keer.

Voor vragen stuur gerust een pb.

Mvg,

Richard20180818_075911.jpg20180818_075933.jpg20180818_075858.jpg20180818_075908.jpg20180818_080855.jpg20180818_075847.jpg
 
Upje
 
upje
 
upje
 
nog steeds beschikbaar, nu ook incl 180cm dd ocean twin rail en rail wire kit indien gewenst. ( ophanging inbegrepen in prijs van 1000 ) . optioneel uit te breiden met Apex classic incl VDM en SOL led dimming cable. ( +€200 ) voor slechts 200 een apex classic als aansturing erbij. oneindig uitbreidbaar zoals gekend van de apex en hiermee kun je sols ook op afstand bedienen indien nodig met je telefoon of tablet ed. volledig programmeerbaar met de apex. Set is uiteraard optioneel.
 
upje, zie ook vorige reacties
 
upje, zie ook vorige reacties
 
5x aqua illumination SOL Led allemaal gereviseerd vorig jaar, 8x led puck per sol a 25eu per puck
6x Ai adapter ( 5x euro kabel )
1 reserve adapter twv 50eu
2x lange communicatie kabel
3x korte communicatie kabel
1x Ai controller nieuw in doos twv 150 ) prijskaartje nog op de doos, nooit gebruikt
6x reserve puck twv 25eu per stuk
1x ophanging incl kabels 180cm twv 150eu nog nieuw in doos, nog nooit gebruikt
( Alleen al 200 aan reserve onderdelen just in case) en voor 300eu aan ongebruikte spullen ( ophanging en controller )

Al dit voor slechts 1000!
 
uppie
 
Upje. Uiterste prijs. 850 nu meenemen.!! Controller en ophanging nieuw! Ongebruikt! Leds gereviseerd! Super koopje!!
 
5x aqua illumination SOL Led allemaal gereviseerd vorig jaar, 8x led puck per sol a 25eu per puck
6x Ai adapter ( 5x euro kabel )
1 reserve adapter twv 50eu
2x lange communicatie kabel
3x korte communicatie kabel
1x Ai controller nieuw in doos twv 150 ) prijskaartje nog op de doos, nooit gebruikt
6x reserve puck twv 25eu per stuk
1x ophanging incl kabels 180cm twv 150eu nog nieuw in doos, nog nooit gebruikt
( Alleen al 200 aan reserve onderdelen just in case) en voor 300eu aan ongebruikte spullen ( ophanging en controller )

Al dit voor slechts 1000!
 
Bovenaan