Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Sump laten maken, bij wie?

MVW

Senior Forumlid
Bij wie kan ik ‘t beste een sump laten maken, weet iemand nog een bedrijf die deze maakt?
 
Vraag offertes aan bij een paar zeewater speciaal zaken. Je kan dan ook gelijk je wensen met ze doornemen. De meeste bouwers leveren niet direct een particulieren.
 
Ik had de mijne in google sketchup getekend, en bij ocean and lake ingeleverd. Die hebben hem laten bouwen bij diamond aquaria.
Dat ging helemaal goed, heb nog een belletje gehad van diamond, omdat ze nog een vraag hadden. De prijs viel me mee, alleen de verzendkosten waren vrij hoog
 
Aquarium Coenen in Best.
U vraagt, zij draaien.

Ik heb het glas besteld, opgehaald en zelf in de onderkast de sump in ellkaar gekit. Scheelt voor een sump een heleboel arbeidsloon;)

Het hoeft geen zeeaquariumspeciaalzaak te zijn.
Een zoetwater of combi is net zo goed. Belangrijk is dat ze bekend zijn met bakken plakken.
Als jij de specificaties maar goed aanleverd.
 
F Hommers in kerkdriel maak alles wat je wil..

Heeft voor mij mij 2keer een sump gemaakt , gewoon vakwerk en erg betaalbaar..
 
Nee hoor , hij bestaat nog steeds...

Zijn maat was gestopt en daarom heeft hij destijds het merk frager verkocht aan verloop uit Boskoop.

Hij bouwt nog steeds , hij heeft ook advertentie s op marktplaats.
 
waarom laat je niet gewoon een volgas bakje plakken bij van wolferen of een andere bouwer en plak je er zelf wat schotjes in?
ben je voor 100 euro klaar
 
Ik was voor een complete sump (100x40x40 ,(6mm) met 3tussenschotten ca 80euro kwijt.
 
Mijn nieuwe sump, gister geplaatst is gemaakt door Diamond / aquajaja.
8mm dik glas , geheel in hoekprofiel laten zetten.
55x30x30 zonder deksel, die had ik niet nodig.
115 euro 6mm is iets goedkoper.
Sump is super strak gekit en de lijsten sluiten perfect aan.
Schotjes zijn netjes aan de bovenkant afgewerkt.
Ik ben super tevreden, boven verwachting
 

Bijlagen

  • IMG_20181217_162020.jpg
    IMG_20181217_162020.jpg
    106,1 KB · Weergaven: 40
  • IMG-20190111-WA0021.jpeg
    IMG-20190111-WA0021.jpeg
    119,4 KB · Weergaven: 39
Bovenaan