Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Stonogobiops yasha

Bekijk bijlage 234782IMG_6006.JPG
mijn ervaring is dat het toch een vrij brutaal grondeltje is.

moet er wel bij zeggen dat ik hem wel samen hou met een pistool garnaal.
voor dat ie uiteindelijk bij de garnaal ging zitten was hij wel een stuk shuwer en oogde vrij gestresst.

het is bij mijn een zeer makenlijke eter heel brutaal.(bij mij pak ie zelfs droogvoer)
alleen kan wel aanraden om minimaal 2 keer per dag te voeren wat tim ook al aangeeft.

mijn mening is dat je hem toch echt samen MOET houden met een pistool garnaal
 
mijn yasha is zeker niet bang, hij laat zeker merken dat hij er is.
de mijne eet bijna alles wat ik hem aan bied, vlokken, korrels en diepvries.
 
ik heb de mijne al 2.5 jaar in een skimmerless nanootje en eet bijna alles
 
Ik zit tedenken om ook een paartje Stonogobiops yasha met een pistoolgarnaal te nemen. Ik was benieuwd hoe oud die diertjes kunnen worden. Ik zie dat ze al 2,5 jaar bij QleeZ in de bak zitten. Heeft iemand meer info over de leeftijd die ze kunne bereiken? Ik kan niets vinden.
Ook ben ik geinteresseerd in het kweken van het visje. Heeft iemand daar ervaring mee? Dit is het enige wat ik kon vinden
http://zeewaterforum.info/forums/sh...ervaring-in-het-kweken-van-Stonogobiops-yasha
 
Ik heb er nu twee weken eentje zitten in een +/- 150L bak.
Pistoolgarnaal gekocht en dan samen in de bak geplaatst.
Waren voordien nog geen symbiosepaar, maar ging goed vanaf dag 1. :)
De yasha is verzot op artemia en lobster eggs. Zit mooi rond.
 
Wij bieden ze ook regelmatig aan, hebben nu weer een koppel met pistool garnaal zitten en dat gaat prima. Ik heb ze zelf ook in mijn prive bak en ook daar nooit problemen ermee gehad, Je ziet ze lekker zitten en met eten zijn ze er snel bij. Krijgen bij ons een mix van artemia, cyclops, myses en groenvoer! Super leuk Visje!
 
Bovenaan