Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Stekken zoa’s

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.R.

ZeewaterForum lid
Het wordt toch hoog tijd dat mensen die zoa’s verkopen zich eens serieus gaan bezinnen! Er komen geregeld zoa “stekjes” door met 1 button op een steentje geplakt aan onnoemelijke prijzen. Ik heb er niks op tegen om fatsoenlijk te betalen voor een stek maar dan zou het wel levensvatbaar moeten zijn met 2 a 3 buttons op 1 steentje!!
 
Het is gewoon een kwestie van wat de ene gek er voor vraagt, en de andere gek er voor geeft.
Of wel, je doet mee aan deze gekte, of je laat het aan je voorbij trekken.

En daar aan toegevoegd. 3 poliepen is ook nog geen overlevenswaardige 'kolonie'.
Dan denk ik toch al gauw aan minimaal 10, liever 20~30 stuks (hoe kleiner de poliep, des te gevoeliger, des te meer voordeel van koloniegrootte.
 
Het wordt toch hoog tijd dat mensen die zoa’s verkopen zich eens serieus gaan bezinnen! Er komen geregeld zoa “stekjes” door met 1 button op een steentje geplakt aan onnoemelijke prijzen. Ik heb er niks op tegen om fatsoenlijk te betalen voor een stek maar dan zou het wel levensvatbaar moeten zijn met 2 a 3 buttons op 1 steentje!!
 
Het is gewoon een kwestie van wat de ene gek er voor vraagt, en de andere gek er voor geeft.
Of wel, je doet mee aan deze gekte, of je laat het aan je voorbij trekken.

En daar aan toegevoegd. 3 poliepen is ook nog geen overlevenswaardige 'kolonie'.
Dan denk ik toch al gauw aan minimaal 10, liever 20~30 stuks (hoe kleiner de poliep, des te gevoeliger, des te meer voordeel van koloniegrootte.
Maar je moet toch zeggen, de hobby gaat toch echt kapot aan deze gekte he. Ze kweken 1 button en vragen 50 euro 😂😂
 
Ja, en?
Ik betaal er niet voor.
M.a.w. ik schaar mij niet onder ‘de gekken’.
Maak me er ook niet druk om.
 
Het wordt toch hoog tijd dat mensen die zoa’s verkopen zich eens serieus gaan bezinnen! Er komen geregeld zoa “stekjes” door met 1 button op een steentje geplakt aan onnoemelijke prijzen. Ik heb er niks op tegen om fatsoenlijk te betalen voor een stek maar dan zou het wel levensvatbaar moeten zijn met 2 a 3 buttons op 1 steentje!!

Vervolgens doe je het zelf... hypocriet? schijnheilig? of niet al te slim?
 
Vervolgens doe je het zelf... hypocriet? schijnheilig? of niet al te slim?
Misschien het kerstgevoel een beetje binnen laten ipv met iedereen het oorlogspad te bewandelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan