Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland stekken Montipora taakvormige 3 varianten

LALA

Senior Forumlid
DSC07599.JPGDSC07600.JPGDSC07601.JPG
Op de eerste foto alle stekken zijn van een moederdier met roze poliepen 5 eu p. st.
op de tweede foto is een stek van het moederdier blauw/lavendel en de andere 2 van een F&F met extra dikke rode poliepen. ze zijn allemaal ook maar 5 eu p.st.
en op de laatste foto is een grotere stek van die variant met roze poliepen en kost 10 eu.
PB bij interesse of via WhatsApp kan ik altijd de foto's in een rij sturen van ALLES wat ik te koop heb 0615141400 MVG Lara

Nog een laatste UP met deze prijs 😁de stekken blijven goed doorgroeien(y) daarna worden 2 grootste st. op de eerste foto 7,50. De rest blijft nog ff 5.

UP! 2x7,50 en 5x5eu zijn nog beschikbaar:)
PB bij interesse of via WhatsApp kan ik altijd de foto's in een rij sturen van alles wat ik op dit moment te koop heb 0615141400 MVG Lara

nog maar 2 allerlaatste over! Ze zijn ong 4-5 cm hoog en al erg lang vast op minimale natuurlijke steentjes vast. Voor een nanobakje is gewoon ideaal en/of als een probeer stekje want 5 eurotje is ook geen geld (y)

Back
Bovenaan