U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ben er overlaatst nog geweest. 1 grote koralen bak staat reeds terug op. De andere is voorlopig nog leeg. Maar ze zijn er wel vollop aan bezig.Weet iemand of het al terug de moeite is om naar hier te rijden?
Tis verdacht stil op de facebook en de website...
In de zomer was de winkel leeg, had ik spijt dat ik gereden was...
Is Theo ermee gestopt?Ben er overlaatst nog geweest. 1 grote koralen bak staat reeds terug op. De andere is voorlopig nog leeg. Maar ze zijn er wel vollop aan bezig.
Winkel is er alleszins heel hard op voorruit gegaan. Chapeau voor de nieuwe eigenaars.je kan ze altijd eens bellen voor de zekerheid.
Die is met pensioen.Is Theo ermee gestopt?
Ja die is er niet meer. De 2de bak werkt ook ondertussen staan een paar koralen in niet bomvol. Ik ben er nu 2 keer geweest toch de moeite.Is Theo ermee gestopt?
Reef-cornerAls newbie misschien een domme vraag maar... kilometers voor zee-aquaria zijn geen kilometers, en nieuwe ondernemers geven weer nieuwe energie en een plek om te kijken: over welke winkel gaat het hier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.