Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Skimmer

major91

ZeewaterForum lid
Goedendag Allen,

Ik heb gisteren een fluval m90 gekocht 2dehands, maar ik word nu al gek van de skimmer die erbij zit. Wat is goeie optie om te kopen die iets minder herrie maakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Jan-Willem

ZeewaterForum gebruiker
Het water in je aquarium is al wel zout/zeewater?
Die pompen/skimmers zijn altijd super luidruchtig met zoet water.
Ik heb zelf een pompje in mn zoutmengbak staan, zolang er osmose water in zit, klinkt hij als een boormachine, doe ik het zout erbij wordt hij stil....

Opzich lijkt de tunze 9004 soort van een van de weinige skimmers te zijn die in dat vak passen... en ehhhh... werken

Laatst bewerkt:
OP
OP
M

major91

ZeewaterForum lid
Het water in je aquarium is al wel zout/zeewater?
Die pompen/skimmers zijn altijd super luidruchtig met zoet water.
Ik heb zelf een pompje in mn zoutmengbak staan, zolang er osmose water in zit, klinkt hij als een boormachine, doe ik het zout erbij wordt hij stil....

Opzich lijkt de tunze 9004 soort van een van de weinige skimmers te zijn die in dat vak passen... en ehhhh... werken
Jazeker water is al gemengt, en is helemaal ready. Ik heb dr skimmer alleen aangezet als test maar maakt echt herrie. Het is ook een 2de handsje. Ik zal even kijken naar die skimmer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Bovenaan