Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Service

mobifix

Pas 40 jaar zoutig bezig
Vandaag ff langs geweest en door Noortje weer super advies gekregen tevens zeer mooi zandhappertje meegenomen 💕

samzee

ZeewaterForum lid
Ben er vandaag ook weer even geweest.
Alleen even 2 Trochus slakken meegenomen.
Even met Tim gekeken bij de quarantaine en vis gereserveerd die daar nog zit.

Toch prettig als de service op zo'n hoog niveau is:)

lexio84

ZeewaterForum lid
Echt een goeie winkel, ik bestel altijd online omdat de afstand helaas te ver is.

Heb Aquarium Münster Protomor 20 ml besteld kreeg gelijk een mail terug dat het helaas niet meer op voorraad was maar wel de 100ml variant. Ik had 2 keuzes de 100ml krijgen met korting maar ze konden het ook verpakken in een 20 ml flesje.

Toch voor de korting gekozen en gelijk de verschil van de bedrag overgemaakt. Werd netjes op de hoogte gesteld dat de betaling binnen was en dat het maandag gelijk werd verstuurd.

Dus vandaag de medicijn binnen gekregen voor mijn occelaris (brooklynella) met een persoonlijke kaartje van Noortje om goed de beschrijving te volgen van het product.

Dat vindt ik nou altijd zo fijn aan Ocean en Lake zo'n kaartje.

Ps. Na het toedienen van de medicijn gaat het gelukkig de goeie kant weer op hopen dat de medicijn verder aanslaat.

Arnold P

ZeewaterForum lid
Ben er afgelopen zaterdag voor het eerst geweest. Via via van gehoord. Weinig eerder van gehoord of gelezen.
Kom je daar in een keurige zaak en ga je lekker rondkijken. Even een persoon die vraagt of je rond wilt kijken of wat wilt weten.
Ook zeer netjes. Na het geheel bekeken te hebben dezelfde persoon aangesproken voor wat advies en enkele koralen.
Is inderdaad een aanrader.

Bovenaan