Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland Seneye Par meter bruikleen

hmmmmm

ZeewaterForum lid
Een par meter is ideaal om je verlichting qua spectrum en par een keer goed in te stellen, ipv op zicht maar wat met je led schuiven te spelen.. Maar ze zijn ook 140 euro, en dat is dan weer zonde als hij maar 1x per aquarium gebruikt wordt.

Ik zat eraan te denken om hem voor 25 euro per week te verhuren, maar dat is een hoop gedoe en niet echt een leuke toevoeging. Dus nu een gezelliger idee, een paar dagen een seneye in huis in ruil voor een leuk stekje! Geen idee of hier interesse in is, maar het leek me een leuke manier om elkaar te helpen, en wat mensen binnen de hobby te ontmoeten.

Spelregels:
-in persoon ophalen (Moerdijk), retour kan eventueel met de post. (ik rij voor werk heel Nederland af, dus even langsbrengen als ik toevallig in de buurt ben is soms mogelijk, maar dan moet je wel een heeeel leuk stekje hebben :))
-borg/eigen risico van 100 euro, wil hem ook graag weer terug tenslotte. Tenzij ik hem bij diegene thuis heb gebracht.
-heb al het e.e.a. in de bak staan, en durf sps nog niet aan, maar nog op zoek naar named zoa's en lps koralen (acans, hamers, duncans, favitas, brains etc). Of een paar stekjes van de meest felgroene gsp.

Contact via WhatsApp 0637410199

SCA light meter 02.png

Seneye_Reef_005.jpg

OP
H

hmmmmm

ZeewaterForum lid
Super tof en sociaal idee dit.

Moerdijk is een klein tikke uit de richting voor mij anders zou ik m zodra mn bak op aan t starten graag van je lenen.
No worries, ik ben altijd wel een keer in de buurt, moet je alleen geen haast hebben :)

mefisto

Zeewateraquariaan anno 2003
Top idee. € 25,00 of wat koraal wil wel lukken.
Kan ik door heel de bak mijn verlichting met verschillende instellingen eens optekenen.
Ik kom wel eens in Moerdijk.
En een maat van mij is wellicht ook geïnteresseerd.
Ik hou dit zeker in gedachten.

goodie

ZeewaterForum lid
Wat een leuk idee. Ik heb ook nog een seneye liggen die niet genoeg gebruikt wordt. Ik woon in Velsen. Als er mensen zijn in een straal van 15-20km dan is die van mij beschikbaar. Borg + versturen is mij iets teveel admin dus we doen gewoon heen en weer brengen.

drikst

ZeewaterForum lid
Ik heb een Apogee Quantum ( PAR ) meter voor onderwater, mocht iemand interesse hebben om te lenen/huren (Wageningen of Monster). Is een redelijk prijzig ding dus iets van borg is ook wel van toepassing. Graag PB bij interesse.

Bovenaan