Juggernaut
Senior Forumlid
Ik heb ook een salarias en bij mij heet hij ook de marine grazer mini van new era, indien je weinig algen hebt zeer handig om mee bij te voeren:biggrin:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dankje voor het compliment
Ja bij mij zat algen en zijn buiki is elke dag ook goed rond, soms lijkt het wel of hij op klappen staat
Maar moet zeggen dat mijn henkie nooit ander voer aan nam, maar de marine grazer is echt voor algen eters en ik kan je zeggen hij is er echt dol op![]()
Ik heb hem nu 2 jaar en in de tussen tijd is hij ver 3 dubbelt qua formaat!
Verder een zeer leuk visje!
Ook erg leuk om te zien hoe hij steeds van kleur veranderd afhankelijk van de ondergrond waar hij zich op bevind...
Verder kan hij soms wel fel reageren op voedsel concurrenten, maar dit neemt bij mij nooit ernstige vormen aan, puur eff weg jagen en thats it!
Zelf kan ik niet zonder dit visje en zal hij in mijn bak nooit ontbreken:d
absoluut een aanrader!
Wat een creatief idee! Hmmm. er zijn dus wel mogelijkheden. Daar moet ik nog maar eens een nachtje over slapen.Een mogelijkheid is om via een klein potfiltertje wat water te laten circuleren door een transparante slang die onder de lampen ligt. daar vormt zich groene lag. Om de zoveel tijd kun je de alg uit de slang drukken en kan ie naar hartelust snoepen.
Bij mij at ie trouwens niet van het gewone voer maar was ie gek op spirulinatabletjes...
Draag jij ook zon helm juggernaut?Maarre Henny goed bezig, blijf alles zo overwegen wat er in je bak komt en t komt helemaal goed met jou en je dieren!
waarom dan niet een escenius bicolor of E. Midas .
Na genoeg dezelfde karaktertjes en eten alles
Die krengen kennen sneller achteruit hun holletje in schieten dan
dat ik kan inparkeren
En totaal niet onder de indruk van handen , zeer harde stroming ect ect .
Echt een heel leuk en makkelijk visje .
Al kan de E midas wel een pittig zijn naar andere vissen .
Groetjes Rob Charite
Ik heb in de database gezien, dat er inderdaad genoeg soorten blennies zijn die ook met de pot mee eten,waaronder bv de ecsenius, dus ik zie wel welke soorten op mijn pad komen om uit te kiezen. Ik heb de tijd.
Natuurlijk onthou ik me van enig commentaarIk weet niet of het wel een goede vergelijking is met jouw rij kunsten...ik had nl begrepen dat je geen rijbewijs hebt...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.