Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Rimless Reef

Je gaat toch stilaan je titel moeten aanpassen naar Montipora Reef hoor.

Dat het een prachtig rif zal worden is zeker, maar van deze fase, met alle kleine stekjes en steksteentjes ben ik nog geen fan.
Geef het enkele jaartjes en dan zal het heel wat anders zijn. 👍
Haha hou de titel , idd het is wat kale ten opzichte van de arco's, maar vind het mooi om ze uit te zien groeien . Denk idd 1a2 jaar zijn het prachtige stukken 😃👍🏻
 
De nieuwe aanwinsten van vivarium dosetronic en een schooltje ventralissen😃20191103_205842.jpg20191103_205931.jpg20191103_205925.jpg
 
Komen soms de tevoorschijn 😃20191104_123552.jpg
 
Pracht visjes, wel niet de makkelijkste.
Heb je ze al zien eten?
Ik duim met je mee.
Heb ze hier thuis zien eten , komen bij dejong uit de show bak van vivarium
 
Wat heb je toch een ontzettend mooie bak! Die kleurtjes. En die anthaissen zijn ook wel heel erg mooi.
Hoe bevalt het steen van ATI? Ik start zelf binnenkort op met een grotere bak. Ik twijfel tussen real reef rock, macro rock en eporeef. Ik vind eporeef erg mooi en luchtig. En voor mijn gevoel bouwt het ook makkelijker. Heb je erg veel last van alg of iets dergelijks of ben je nog tegen andere dingen aangelopen? Ik las dat je het steen eerst in osmosewater hebt gedaan voor het spoelen? Sorry, veel vragen...
 
Wat heb je toch een ontzettend mooie bak! Die kleurtjes. En die anthaissen zijn ook wel heel erg mooi.
Hoe bevalt het steen van ATI? Ik start zelf binnenkort op met een grotere bak. Ik twijfel tussen real reef rock, macro rock en eporeef. Ik vind eporeef erg mooi en luchtig. En voor mijn gevoel bouwt het ook makkelijker. Heb je erg veel last van alg of iets dergelijks of ben je nog tegen andere dingen aangelopen? Ik las dat je het steen eerst in osmosewater hebt gedaan voor het spoelen? Sorry, veel vragen...
Dank je
Beval goed stapel goed uit zich zelf , heb 3 plekjes geplakt , heb na 3 weken nog geen last van alg . Had alleen last van bactiere bloei. Mvg jos
 
Dank je
Beval goed stapel goed uit zich zelf , heb 3 plekjes geplakt , heb na 3 weken nog geen last van alg . Had alleen last van bactiere bloei. Mvg jos

Dat is goed om te lezen. Dank je wel. Denk dat ik dan ook voor epo reef ga. Ik blijf het volgen
 
Hoi Jos,

hoeveel eporeef heb jij aangeschaft? Zijn dit 2 sets van 9kg?
Heb jij nog ergens levend steen in de sump of dergelijke om meer massa te hebben voor de bacterieen?
 
Hoi Jos,

hoeveel eporeef heb jij aangeschaft? Zijn dit 2 sets van 9kg?
Heb jij nog ergens levend steen in de sump of dergelijke om meer massa te hebben voor de bacterieen?
He Nico klopt zijn 2 sets , heb 2 platen van mij oude rif in de bak tegen de achter wand staan , en heb afgelopen zondag ,nog ze setje van maxspectv nano tech bio block gekocht . Gewoon om het uit te testen 😂
 
Je hebt nog een volger erbij ;) .
 
Hoi Jos,
Hoe ontwikkelen die Cyphastrea's zich?
Zijn best lastig , de sunkist ging lekker totdat hij soort soort alg over zich heen kreeg die is weg nu , pas een nieuwe gekregen , dus wachten weer af wat die gaat doen. De 4 colors heb ik nog groei eingelijk niet , blijft het zelfde . En pas nog 2 gehad maar die willen ook niet zo .
 
Bovenaan