Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Rif-Aquarium van Nightwish

Zo, nu een half jaar zonder zeewater, blijft vreemd maar het went langzaam, maar om geheel zonder aquarium te zitten ging toch niet.
Daarom wel de overstap gemaakt naar zoetwater, bijna geen onderhoud maar kan toch mooi zijn, wel niet vergelijkbaar met het zeeaquarium.
Mijn invloeden van het zoute zitten er wel in zoals de HVP en Kessil verlichting, alsmede twee stromingspompen.
Weet niet of het mag maar hierbij een filmpje van mijn huidig aquarium........

Ook heel mooi, en snap het zeker met de energieprijzen. Gelukkig heb ik er niet zn last van. Stoppen met zee ga ik denk ik nooit doen hooguit kleiner gaan. De verslaving van zee is toch groter als van zoet😂
 
Ook heel mooi, en snap het zeker met de energieprijzen. Gelukkig heb ik er niet zn last van. Stoppen met zee ga ik denk ik nooit doen hooguit kleiner gaan. De verslaving van zee is toch groter als van zoet😂
Moet eerlijk bekennen dat een aquarium met mooie statige discusvissen mij ook bekoren.
 
Ziet er goed uit Marcel! Vooral de achterwand vind ik erg mooi of zijn dit losse modules?
Sander, ja dat zijn op maat gemaakte achterwand delen die je samen moet lijmen tegen de achterwand, Aquadecor is het bedrijf die deze maakt.
 
Het blijft toch kriebelen he :D
Ik ben hier ook wat aan het afschalen, en me af te vragen om niet een zoetwater tussenstop te maken. Of misschien een wieren aquarium... het kan allemaal, het is jouw bak!

Ik zou wel die bruissteen even weghalen uit het zicht, ziet er niet zo fraai uit :)
 
Bovenaan