Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reeferke250 fotobox 2018

Jacky31

Reeferke250
Hi Tankers,

Zal ik hier ook wat foto’s plaatsen!
Deze foto’s zijn van eind 2017 voor de crash van mijn tank!

Happy Tanking

Bijlagen

OP
OP
Jacky31

Jacky31

Reeferke250
Wat was de oorzaak dat je bak crashte???
Wel zonde inderdaad:mad:
Hey Nijland,
Door een defecte dosseerpomp die de hele inhoud van de container in de tank had gegooid! Op dit moment gaat alles goed behalve de calcium die rond de 600 staat! Morgen is het testdag en dan zal er wat water gewisseld worden om de calcium te doen zakken!

Happy Tanking

OP
OP
Jacky31

Jacky31

Reeferke250
Hi Tankers,

Vandaag een bezoek gebracht in de fabriek van Giesemann omwille dat ik mijn futura s in het water had laten vallen 😭 Wat een service dat deze mensen (Patrick en team)! Ze hebben mijn verlichting onmiddellijk gecontroleerd en 1 module moeten vervangen! 30 min later was de verlichting klaar!

Happy Tanking

Bijlagen

OP
OP
Jacky31

Jacky31

Reeferke250
Vandaag was het meetdag! Wat ben ik super tevreden dat mijn waarde weer tiptop zijn en de calcium aan het verlagen is binnen de normale normen! Zo kan ik binnenkort de totale verliezen meten en terug beginnen met wat koralen bij te kopen!

OP
OP
Jacky31

Jacky31

Reeferke250
De nitraat is eindelijk terug aan het zakken van 25 ppm naar 10 ppm!

Bijlagen

Nijland

Senior Forumlid
Vandaag was het meetdag! Wat ben ik super tevreden dat mijn waarde weer tiptop zijn en de calcium aan het verlagen is binnen de normale normen! Zo kan ik binnenkort de totale verliezen meten en terug beginnen met wat koralen bij te kopen!
Fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat.😉

Bovenaan