Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Limburg (NL) Red Sea E-Max 260

Robert58

Senior Forumlid
Aangezien ik over een maand of 10 ga verhuizen naar een nieuw nog te bouwen huis, moet ik helaas mijn huidige aquarium gaan verkopen.
Het betreft een prima draaiend Red Sea E-Max 260 geheel compleet met pompen, eiwitafschuimer (Deltec), doseerpomp, bijvulsysteem, 2 Hydra 26HD-lampen, extra sump etc.
Helaas moet ik ook de inhoud gaan verkopen. Aangezien ik veel zorg en tijd aan dit aquarium heb besteed, wil ik mijn dieren alleen aan de serieuze liefhebber verkopen, tegen een reële prijs.

Ik heb dit aquarium nu ruim 2 en half staan en tot nu toe met veel toewijding en plezier verzorgd.
Serieuze liefhebbers kunnen contact met mij opnemen en uiteraard is komen kijken altijd geheel vrijblijvend.
Ik zal van de week een aantal foto's maken van het aquarium en deze hier plaatsen.

Bovendien heb ik een dagboek van mijn aquarium hier bijgehouden. Zie onderstaande link.
https://www.zeewaterforum.info/forums/threads/mijn-red-sea-e-max-260.171631/

Op YouTube kunnen ook enkele filmpjes van mijn aquarium bekeken worden.




Aangezien ik mijn huidige woning ga verkopen is het HELAAS noodzakelijk dat ik de inhoud van mijn huidige bak weg moet doen.
In het nieuwe huis start ik dan met een geheel nieuw en iets groter aquarium, vandaar dat ik ook het aquarium zelf ga verkopen.
Ik stop dus uiteraard niet met deze geweldige hobby.
 
Waar in Limburg? Wellicht geïnteresseerd in een deel van je acro’s
 
In Venlo Maarten; als je op naam klikt kun je dat zien

Oke, kun je me even foto’s sturen van je acro’s? Eventueel via whatsapp? Ik stuur je een privé bericht
 
Hallo,
Ik heb de komende paar dagen geen tijd om foto's te maken.
Vanaf het weekeinde lukt het wel weer. Ik zal je dan wel wat foto's sturen.
 
Hallo,
Ik heb de komende paar dagen geen tijd om foto's te maken.
Vanaf het weekeinde lukt het wel weer. Ik zal je dan wel wat foto's sturen.

Oké is goed!
 
Ik heb inmiddels al de nodige mailtjes mogen ontvangen. Dat is natuurlijk heel fijn, maar mijn voorkeur is om de gehele inhoud in een keer te verkopen aan een liefhebber.
Bovendien heb ik geen haast met de verkoop op dit moment.
De start van de bouw mijn nieuwe huis is volgende week. Ook moet ik mijn eigen huis nog gaan verkopen. Dit staat momenteel nog niet eens te koop.
Wat dat betreft hoeft een eventuele koper zich ook niet te haasten en kan alles goed plannen. Dit komt de koralen alleen maar ten goede.
 
Bij deze de foto's die ik vandaag heb gemaakt van de bak.

DSC_0948.JPGDSC_0949.JPGDSC_0950.JPGDSC_0951.JPGDSC_0952.JPGDSC_0953.JPGDSC_0954.JPGDSC_0955.JPGDSC_0956.JPG
 

Bijlagen

  • DSC_0948.JPG
    DSC_0948.JPG
    156,8 KB · Weergaven: 9
Nog een serie foto's. Alle foto zijn met de telefoon gemaakt, waarvan een aantal met en zonder geel filter.

DSC_0957.JPGDSC_0958.JPGDSC_0960.JPGDSC_0962.JPGDSC_0963.JPGDSC_0965.JPGDSC_0975.JPGDSC_0976.JPG
 

Bijlagen

  • DSC_0959.JPG
    DSC_0959.JPG
    238,4 KB · Weergaven: 17
  • DSC_0964.JPG
    DSC_0964.JPG
    211,7 KB · Weergaven: 17
Bovenaan