Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Red Sea 170 DE Luxe

Red Sea 2018

New member
Hallo allemaal ,

Mijn naam is Mario en ik woon in Vlaardingen , Nederland.
Ik heb sinds 2018 een zeeaquarium en geniet daar volop van. Ik heb de echt gehad dat ik 2 keer opnieuw moest beginnen omdat mijn tepelanemoon in mijn waver was gegaan.
Toen kon ik alles weggooien wat er in mijn bak zat. Opnieuw gestart en dat ging goed totdat mijn eiwitafschuimer kapot ging. Helaas waren dat weekend er even tussenuit en toen ik thuis kwam was het te laat. Teveel gif in mijn bak en wederom kon ik alles weer weggooien. De stank in huis was niet te harden. Nu weer opnieuw gestart( mijn vrouw zegt, de allerlaatste keer) en nu gaat het goed. Mijn waardes zijn top en mijn lagere dieren doen het goed en ook mijn 2 anemoonvisjes en harlekijn garnaal.

Ik ben op deze site gekomen om van jullie te leren en ervaringen te delen.
 

Bijlagen

  • tempImageMOtuv6.png
    tempImageMOtuv6.png
    1,5 MB · Weergaven: 34
Wat een originele scape zeg! Ziet er goed uit! Fijn dat het goed gaat, ik zie de anemoonvis op je profielfoto, die is mooi zeg. Wat voor anemoonvis is het?
 
Een mislukte Snowflake helaas heb ik hem niet meer ik had hem 4 jaar een op de andere dag laag hij in een hoek.
Ik heb nu pas 2 jonge Amphiprion Ocellaris Anemoonvissen zwart

 

Bijlagen

  • tempImageDMQdGN.png
    tempImageDMQdGN.png
    815,9 KB · Weergaven: 9
Bovenaan