Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

quarentine....

tuin

ZeewaterForum lid
Hoi iedereen,

Aangaande echte quarentine ....

Kennen jullie een winkel die deze optie weet aan te bieden ( zal wel wat kosten natuurlijk)...of een particuliere hobbyist die deze service geeft (niet elke student moet gaan babysitten voor z'n nieuwe gsm)
 
Ocean and lake ……
ze hebben eigen opvang achter , ook hebben ze op hun site een voorraadlijst.
Zie je een vis die je wilt hebben dan kun je bellen en houden ze hem voor je gereserveerd (zelfs voor een week)
 
Quarantine als in, voor het aankopen om er voor te zorgen dat de vis gezond is, of uit je eigen bak ivm ziekte uitbraak?
 
Vooral bij aankoop. Dit lijkt me een service of dienst die echt wel nuttig zou zijn mits het betaalbaar blijft natuurlijk
 
Waarom zet je niet een kleine quarantaine bak? Is niet veel voor nodig
Heb je daar misschien meer informatie over? Ik zoek al een tijdje duidelijke instructies over wat je nodig hebt en hoe je het dan aanpakt in praktische zin. Niet alleen voor echte Quarantaine, maar stel dat je vissen jonkies hebben kun je die dan ook even in die bak doen. Ik zie wel veel info over dat het handig is en dat het een simpele bak mag zijn, maar niet heel concreet in de zin van dit is de shopping list en als je hem gebruikte moet je elke dag x doen en om de dag y.
 
Zie: humble.fish voor quarantaine.

Sponsfilter op lucht, luchtpomp, heater, thermometer, ammonia batch, afdekking, PVC bochten / stukken.

Op zich kan een dergelijke setup ook wel voldoen voor jonge visjes (niet teveel stroming!)
 
Je kan heel veel zelf doen natuurlijk en dat zal ook wel goed zijn...vroeg me enkel af of iemand...of een shop een volledige quarantaine als dienst weet aan te bieden zodat ik het zelf niet moet doen
 
Je kan heel veel zelf doen natuurlijk en dat zal ook wel goed zijn...vroeg me enkel af of iemand...of een shop een volledige quarantaine als dienst weet aan te bieden zodat ik het zelf niet moet doen
Volgens mij gaan de meeste shops wel quarantaine bakken uit het zicht hebben staan maar of ze die gaan gebruiken voor klanten??
 
Je kan heel veel zelf doen natuurlijk en dat zal ook wel goed zijn...vroeg me enkel af of iemand...of een shop een volledige quarantaine als dienst weet aan te bieden zodat ik het zelf niet moet doen
Zoals hierboven door don pedro is geschreven. Ocean and lake. Heb ik ook wel eens een vis van gekocht die daarvoor eerst een bepaalde quarantaine periode heeft ondergaan. Dus als je dat zoekt zou ik hun eens een berichtje sturen
 
Bovenaan