Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Push berichten

ageurtse

Technische administrator
Medewerker
Naar aanleiding van de update van het forum en een wijziging op de server is het vanaf vandaag mogelijk om push berichten te ontvangen.


Helaas is er echter een kleine maar.
Op IOS devices en binnen safari is het (nog) niet mogelijk om push berichten te ontvangen. Dit komt doordat Apple hierin afwijkt van de standaard.

In deze LINK is het een en ander te lezen over hoe push berichten in te stellen.

Ik zal proberen zsm een kort filmpje te plaatsen waarin het een en ander gedemonstreerd wordt.

Vragen en opmerkingen graag binnen dit topic houden
 
Yeeej.....
Van mij hoeft het niet (gelukkig kan het ook uit..)

Het viel me op dat op de mobile content een sticky menubalk zit. Deze belemmert het beeld. Weer en stuk extra, waar omheen gelezen moet worden.
Misschien een mogelijkheid om die ipv standaard, als keuze aan te bieden?
Kan je een schermafbeelding hiervan plaatsen, dan kijk ik er naar.
 
Helemaal geen balk een optie, zoals nu ingesteld !?
Ik snap de strekking van je vraag niet helemaal, maar als je bedoelt of de balk weg mag blijven, dan is het antwoord daarop ja.

momenteel nog wat gerefreshed, maar de balk blijft nog zichtbaar bij naar boven scrollen. Al met al is dit wel een stuk beter dan continue die balk in het zicht.
 
Hier browse ik op een iphone/safari, misschien op de een of andere manier je cache wissen.
De balk staat namelijk helemaal uit nu
508667
 
Bovenaan