Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Product idee

Jan-Willem

ZeewaterForum gebruiker
Hi!

Ik heb inmiddels je tunze pomphoudertje in gebruik, helemaal super!
Nou heb ik nog iets wat irritant ronddobbert in mijn sump, de verwarmingselementen.
Heb je wel eens overwogen om iets van een houder te maken voor 1 of liefst 2 verswarmingselementen?
Ik heb wel wat op internet gevonden... Maar iets eenvoudiger als een overmaatse electrodehouder zou ook werken natuurlijk.
Volgens mij zijn verwarmingselementen redelijk universeel in doorsnede, alleen de lengte verschilt.

ZRHMDBlack-600x600.jpg
heaterholderdouble02.jpg

Paul vingerhoets

ZeewaterForum lid
Verdorie, daar zat ik nu vanmiddag ook aan te denken die glazen krengen zijn eigenlijk te lang en de zuignappen die erbij geleverd worden na een half jaar defect.
Heb zelf iets van een schuine standaard in gedachte verstelbaar in hoogte zodat de knop boven water kan komen en het geheel in de doorstroming te plaatsen is. (Ik heb geen schotten in mijn sump zitten)

RHG-Designs

Winkelier
Verdorie, daar zat ik nu vanmiddag ook aan te denken die glazen krengen zijn eigenlijk te lang en de zuignappen die erbij geleverd worden na een half jaar defect.
Heb zelf iets van een schuine standaard in gedachte verstelbaar in hoogte zodat de knop boven water kan komen en het geheel in de doorstroming te plaatsen is. (Ik heb geen schotten in mijn sump zitten)
Haha zul je net zien inderdaad. De versie waar ik op dit moment mee bezig ben zal een erg sterkte magneet hebben welke uiteraard geschikt is voor in het water dus je kan hem op elke hoogte plaatsen die je zelf wil ;)

Rnieuwenhuijzen

ZeewaterForum gebruiker
En een houder voor mijn electroden van Profilux? Of Apex....

Bovenaan