Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Praktische handleiding voor het zeeaquarium

Kreeg het boekje vandaag binnen, leuk boekje zijn geld meer dan waard, de nieuwe verplichte kost voor de starter lijk mij zo.
Maar als echte Nederlander natuurlijk gelijk op zoek naar puntjes om over te zeuren;).
Het enigste wat ik niet helemaal oke vind, zijn de slechte kleuren in een groot aantal van de aquarium foto's, er hangt een paarsachtige waas over de foto's heen. Das jammer want zo wordt de schoonheid van deze aquaria flink teniet gedaan.
Puntje van verbetering voor de tweede druk zou ik zo zeggen.

Komt er ook een hard-cover............:p
Jack, dank je wel voor je positieve recensie. Wat betreft de minpuntjes: ik neem ze mee voor een eventuele volgende versie :)

Veel plezier met je boek!!
 
Boekje dit weekend bij aquacompleet wezen halen. Zit goed in elkaar en leuk om te hebben. Stond niet écht iets onbekends in, maar dat is vast ook niet de insteek van het boekje. Wel een duidelijk en compleet naslagwerk.

Verder is mijn aanschaf van het boekje ook een blijk van waardering voor al je hulp op het forum!
 
Boekje dit weekend bij aquacompleet wezen halen. Zit goed in elkaar en leuk om te hebben. Stond niet écht iets onbekends in, maar dat is vast ook niet de insteek van het boekje. Wel een duidelijk en compleet naslagwerk.

Verder is mijn aanschaf van het boekje ook een blijk van waardering voor al je hulp op het forum!
Ferdy, graag gedaan, leuk dat je plezier van 't boekje hebt. En natuurlijk dank voor jouw blijk van waardering :)
 
Ik ga kijken of ik dit boek kan scooren. zal zeker nuttig zijn voor een beginner.
 
Leuk Tanne!

Ik ga hem ook halen.

Ik lees je berichten op het forum altijd graag en verwacht van dit boekje niet anders.
Al haal je er maar 1 tip uit, dan heb je het geld alweer terug verdiend :)
 
Inmiddels ligt de tweede druk in prachtige hardcover in de winkel. Ook is hij nu verkrijgbaar in het Nederlands én in het Engels :cool::cool::cool:.
 

Bijlagen

  • chingchai.jpg
    chingchai.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 97
  • nw_2.jpg
    nw_2.jpg
    124,8 KB · Weergaven: 97
  • nw_3.jpg
    nw_3.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 86
  • nw_1.jpg
    nw_1.jpg
    139,2 KB · Weergaven: 86
Bovenaan