Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

POPBLOOM VERLICHTING

David De Man

ZeewaterForum lid
Zijn er hier mensen die de popbloom RL90 of 180 gebruiken?
Naar budget en kwaliteit lijken deze goed mee te vallen, zelfs Ryan van Serious Reefs heeft paar weken geleden PAR testen met deze uitgevoerd en deze zagen er goed uit.

Ik zou persoonlijk niet bezuinigen op verlichting, learned that the hard way. Goede lampen gaan je heel lang mee en leveren gegarandeerd resultaat als je ze goed installeert. Ik zou kijken naar iemand hier op t forum met een soortgelijke bak en een koraalbestand wat jou wat lijkt en dat nabouwen of met een par meter een lamp van een gerenommeerd merk zelf instellen.

ps niet alle titels hoeven in full caps

Ik zou persoonlijk niet bezuinigen op verlichting, learned that the hard way. Goede lampen gaan je heel lang mee en leveren gegarandeerd resultaat als je ze goed installeert. Ik zou kijken naar iemand hier op t forum met een soortgelijke bak en een koraalbestand wat jou wat lijkt en dat nabouwen of met een par meter een lamp van een gerenommeerd merk zelf instellen.

ps niet alle titels hoeven in full caps
Weet wel, maar die popblooms zijn echt wel niet slecht.

Back
Bovenaan