Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Pantha rhei pomp leverancier....

don pedro

Grumpy Oldtimer
Blijft toch een fantastische winkel met een perfecte service ....

Ik vond op internet een pomp voor mijn aquarium , even een mailtje naar noortje en ze regelt hem gewoon....

het gaat om toch wel iets speciaals , een Hydro Wizard ECM 42....

ik ga hem gebruiken op een bak van 180x80x65 (wh) , ben benieuwd.........
 
Hier ook goede ervaringen. Ik was op zoek naar afmetingen van de interne sump van de waterbox 50.3. Dit stond toen helaas niet op de waterbox site. Aquariumzaken meer in de buurt deden niet wat extra moeite om de informatie te achterhalen bij waterbox. Noortje wel en daarom ook daar het aquarium en bijkomende techniek die ik nodig had daar aangeschaft!
Gr Sner
 
Ik heb een ECM 42. Gebruik hem niet meer, maakte te veel lawaai als je hem meer dan grofweg 60% aanzet.
Geeft wel veel stroming, maar zit geen controller bij (d.w.z. anders dan alleen harder of zachter te zetten).
Aquarium wordt dan meer een snelstromende brede rivier dan een rif.
Er is een USB stick te koop om via de PC programma's in te stellen maar die is op zich duur, en lenen is erg onhandig.
 
Ik heb een ECM 42. Gebruik hem niet meer, maakte te veel lawaai als je hem meer dan grofweg 60% aanzet.
Geeft wel veel stroming, maar zit geen controller bij (d.w.z. anders dan alleen harder of zachter te zetten).
Aquarium wordt dan meer een snelstromende brede rivier dan een rif.
Er is een USB stick te koop om via de PC programma's in te stellen maar die is op zich duur, en lenen is erg onhandig.
Dat is jammer om te horen , ik heb er ook veel positieve berichten over gehoord.
we gaan het zien...
 
Bovenaan