Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Overgenomen bak

nick jacobs

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal ,
Ik stel me even voor.
Ik ben nick en heb een aantal jaren geleden een red sea max gehad .
Helaas door tijdsnood heb ik de bak moeten verkopen.
Nu een aantal jaren verder toch weer gaan kriebelen en hebben wij zelf een bak over genomen nl een aqua medic cube 150 liter
Leuk weer op het forum te zijn
 
Welkom (terug) Nick!

Goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan mijn boeken zult hebben. In het eerste deel staat de basis helder uitgelegd, in het tweede deel de verdere stappen tot in detail. Ook staat er een uitgebreid vraag & antwoord deel in, alle informatie en beelden zijn uniek en zijn beslist een aanvulling op wat je op fora en social media leest. De betere aquariumzaak heeft ze op voorraad, anders is dit bijvoorbeeld ook een optie: https://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/N/8299/filter_N/14033+8293/sc/books_all/index.html?searchtext=tanne+hoff&sort=releasedate&view=list .

Heb je nog foto's van je toenmalige RSM? En wat wil je gaan houden in je nieuwe bak?

Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
 
Bovenaan