Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Noordzee bak 60x45x40 110 liter

Patrick_NL

ZOAddict
aiiii... dat is even zonde...

• Like
Reactions: SKT

vithi

Vertrouwd gebruiker
Verzamel je zelf de dieren uit de Noordzee? Indien je een tip wilt, en een beetje wil rijden: ga naar Cap Blanc Nez/Cap Gris Nez in Noord-Frankrijk nabij Calais. Daar vind je superveel anemonen die nog mooi zijn ook. :)

OP
SKT

SKT

ZeewaterForum lid
Verzamel je zelf de dieren uit de Noordzee? Indien je een tip wilt, en een beetje wil rijden: ga naar Cap Blanc Nez/Cap Gris Nez in Noord-Frankrijk nabij Calais. Daar vind je superveel anemonen die nog mooi zijn ook. :)
Dat is het plan zeker, komend voorjaar een dagje mee met een garnalenkotter. Daarnaast ga ik wat vangdagjes doen in IJmuiden en Zeeland. Deze zomer gaan we op vakantie door Europa, eerst Zwitserland, daarna de Italiaanse kust en dan op de terugweg nog een paar dagen stoppen in Saint-Malo (Bretagne). In Saint-Malo wou ik dan de box vullen met leven en dan zet ik er een zuurstofpomp op die draait op batterijen. Als het de moeite waard is zou ik eventueel nog kunnen stoppen bij Calais. Bedankt voor de tip.

Bovenaan