Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nieuwe gast ,welkom allemaal!

rabelation

ZeewaterForum lid
Hoi allemaal, aangenaam ik ben hier nieuw in de hobby zeeaquarium.
Ik kom uit haarlem en ik ben een man van 36 jaar oud, en ze noemen me ellandy.
Ik heb een nieuw red sea nano max aangeschaft, die ik op beugels in me woon kamer heb opgehangen.
70 liter bakje
Ingebouwd afschuimer
Rsled 50 red sea lamp op wifi
Zelf heb ik toegevoegd en aangeschaft!
#Sicce voyager nano 1000 stream pump.
#titanium heater 100 watt.
#aqua t medic twin controller.
#hama the smart solution stekkerdoos.
#ocean direct Caribbean live sand.
#dutch live reef rock ,3.2kg
#marine care test kit
#reef energy a/b
#red sea max nano filter bag 100 en 225 micron
#h2 ocean salinity refraftometer.
#hs aqua bacto.
Ik zal hier nog veel vragen aan jullie hebben,en inmiddels draait mij bakje 6 weken.
Greets ellandy
 
Welkom Ellandy!

Goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan mijn boeken zult hebben. In het eerste deel staat de basis helder uitgelegd, in het tweede deel de verdere stappen tot in detail. Ook staat er een uitgebreid vraag & antwoord deel in. Alle informatie en beelden zijn uniek en zijn beslist een aanvulling op wat je op fora en social media leest. De betere aquariumzaak heeft ze op voorraad, anders is dit bijvoorbeeld ook een optie: https://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/N/8299/filter_N/14033+8293/sc/books_all/index.html?searchtext=tanne+hoff&sort=releasedate&view=list . In België ook bij de Standaard Boekhandel.

Dit klinkt als een zeer fraaie start. Je bak hangt dus? Dat vraagt om foto's! Wat wil je gaan houden?


Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
 
Bovenaan