Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nieuw abonnement niet mogelijk

ozon

Senior Forumlid
Je kan bij Abonnementenland geen nieuw abonnement aan gaan.
Enkel opzeggen, klachten indienen of betalen.
 
Natuurlijk kun je daar wel nieuwe abonnementen aan gaan. Is waarschijnlijk een foutje geweest.....
 
Ik wil jullie op de hoogte brengen omtrent Ons zeeaquarium. Ik heb in juni besloten om te stoppen met het uitgeven hiervan. Ik heb toen Aboland ook ingelicht. Vandaag hoorde ik van hun dat ze na mijn eerste bericht hun site aangepast hebben.( daarom was aanmelden niet meer mogelijk)
Er kwam een overname kandidaat, naar het leek was alles geregeld en zou Ons zeeaquarium gewoon doorgaan. Op het laatste moment ketste het toch af.
Aboland gaat nu de lopende zaken afhandelen o.a. De terug betaling van reeds geïncasseerde abonnements gelden.
Ik wil alle lezers bedanken voor het vertrouwen de afgelopen 8 jaar. Jammer dat het zo moet lopen maar het zij zo.
Aangezien ik geen enkele administratie privé heb kan ik ook niet zien wie wat nog te goed heeft. Ik vraag jullie geef Aboland de tijd om dit af te handelen. Ik onttrek mij niet van de verantwoordelijkheid, zeker niet. Dit moet op een correcte manier opgelost worden. Aboland kennende komt dit zeker in orde, geef ze aub de tijd hier voor.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, vond het altijd een leuk blad en had graag altijd iets in handen om rustig te lezen. Valt ook niet mee om te concurreren tegen het internet. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die zich, op wat voor manier ook, heeft ingezet om deze bladen in mijn bus te laten belanden.
 
Jammer, vond het altijd een leuk blad en had graag altijd iets in handen om rustig te lezen. Valt ook niet mee om te concurreren tegen het internet. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die zich, op wat voor manier ook, heeft ingezet om deze bladen in mijn bus te laten belanden.

Helemaal mee eens
 
Jammer, vond het altijd een leuk blad en had graag altijd iets in handen om rustig te lezen. Valt ook niet mee om te concurreren tegen het internet. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die zich, op wat voor manier ook, heeft ingezet om deze bladen in mijn bus te laten belanden.
Inderdaad jammer. Hoewel ik de laatste jaren slechts zijdelings betrokken was vind ik het spijtig dat we nu geen Nederlandstalig blad meer hebben.
 
Vergeet ook het ReefSecrets on-line magazine niet! Elke drie maanden een gratis magazine boordevol informatie over onze hobby. Op www.reefsecrets.org kan je al de 50 reeds verschenen magazines raadplegen via het tabblad "magazines". Op 1 oktober verschijnt nummer 51.
 

Bijlagen

  • Logo Henk.jpg
    Logo Henk.jpg
    676,6 KB · Weergaven: 11
Ik wil jullie op de hoogte brengen omtrent Ons zeeaquarium. Ik heb in juni besloten om te stoppen met het uitgeven hiervan. Ik heb toen Aboland ook ingelicht. Vandaag hoorde ik van hun dat ze na mijn eerste bericht hun site aangepast hebben.( daarom was aanmelden niet meer mogelijk)
Er kwam een overname kandidaat, naar het leek was alles geregeld en zou Ons zeeaquarium gewoon doorgaan. Op het laatste moment ketste het toch af.
Aboland gaat nu de lopende zaken afhandelen o.a. De terug betaling van reeds geïncasseerde abonnements gelden.
Ik wil alle lezers bedanken voor het vertrouwen de afgelopen 8 jaar. Jammer dat het zo moet lopen maar het zij zo.
Aangezien ik geen enkele administratie privé heb kan ik ook niet zien wie wat nog te goed heeft. Ik vraag jullie geef Aboland de tijd om dit af te handelen. Ik onttrek mij niet van de verantwoordelijkheid, zeker niet. Dit moet op een correcte manier opgelost worden. Aboland kennende komt dit zeker in orde, geef ze aub de tijd hier voor.

Nu 3 maanden later nog steeds niet mijn resterende abonnementsgeld terugontvangen.
Bijzonder vreemd? Is er wel de intentie om terug te betalen?
Ik heb vorige week aboland een email gestuurd maar ook geen reactie gekregen

Gr,
Job
 
Nu 3 maanden later nog steeds niet mijn resterende abonnementsgeld terugontvangen.
Bijzonder vreemd? Is er wel de intentie om terug te betalen?
Ik heb vorige week aboland een email gestuurd maar ook geen reactie gekregen

Gr,
Job
 
bij mij idem, in juli mailtje verzonden: geen reactie, in september nogmaals: weer geen reactie.
Als ik naar de reviews over Aboland kijk wekt dat eigen;lijk geen verbazing.
Meine
 
Goedenavond,
Willen jullie de mail die je naar Aboland gestuurd hebt door sturen naar mij?
Ik zorg er dan voor dat het opgelost wordt.
Mail graag sturen naar Mulderslag@gmail.com
 
Bovenaan