Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mooi eyecatcher gezocht.

Bananatoorts , enige nadeel is gelijk een hoop ruzie met je vrouw ....
Wel mooi 😎
 
Aangezien dit topic onder Vissen & Zeepaarden staat, zal ik een vis noemen:
Paracentropyge boylei
 
Laatst bewerkt:
Oeps, vergeten erbij te zetten..
Eyecatcher VIS 🙈

Ik wist niet echt een ander passende topic, dus vandaar koos ik deze uit 😆
 
Eyecatcher VIS 🙈
Dan is de suggestie van Marcel toch voor de helft correct. 😁

Is de vraag, een eyecatcher voor jezelf, of voor mensen die op bezoek komen zonder zeeaquarium kennis?
Bij mij zien mensen toch bijna altijd het eerst de gemakkelijker houdbare dingen, de Anemoonvissen, de Gramma Loreto's, garnalen en het sterpoliep koraal 😅
 
Aangezien dit topic onder Vissen & Zeepaarden staat, zal ik een vis noemen:
Paracentropyge boylei
Zorg bij aankoop wel dat je testament op orde is....
 
Zeepaardjes doen het altijd goed, bij iedereen. Hebben wel wat vereisten qua houden, dus zal je de bak op moeten aanpassen.

Een Bidsprinkhaankreeft idem.

Een Gramma loreto overigens kan ook prima eyes catchen, en is een wat makkelijker kostganger :) Als die je wat te saai is, kan je ook Gramma dejongi overwegen - die is een stuk exclusiever (en wat prijziger...)

Wat ik zelf erg leuk vind, is een pistoolgarnaal + goby (de stonogobiops gobies zijn erg fraai!), geheid een eye catcher als je ze wat voorin je bak weet te huizen.
 
Dan is de suggestie van Marcel toch voor de helft correct. 😁

Is de vraag, een eyecatcher voor jezelf, of voor mensen die op bezoek komen zonder zeeaquarium kennis?
Bij mij zien mensen toch bijna altijd het eerst de gemakkelijker houdbare dingen, de Anemoonvissen, de Gramma Loreto's, garnalen en het sterpoliep koraal 😅

Dan is de suggestie van Marcel toch voor de helft correct. 😁

Is de vraag, een eyecatcher voor jezelf, of voor mensen die op bezoek komen zonder zeeaquarium kennis?
Bij mij zien mensen toch bijna altijd het eerst de gemakkelijker houdbare dingen, de Anemoonvissen, de Gramma Loreto's, garnalen en het sterpoliep koraal 😅
Voor mijzelf, ik heb al een aantal jaar ervaring.
Bedankt voor je reactie, gramma loretos zijn inderdaad wel leuke eyecatcher .
 
Zeepaardjes doen het altijd goed, bij iedereen. Hebben wel wat vereisten qua houden, dus zal je de bak op moeten aanpassen.

Een Bidsprinkhaankreeft idem.

Een Gramma loreto overigens kan ook prima eyes catchen, en is een wat makkelijker kostganger :) Als die je wat te saai is, kan je ook Gramma dejongi overwegen - die is een stuk exclusiever (en wat prijziger...)

Wat ik zelf erg leuk vind, is een pistoolgarnaal + goby (de stonogobiops gobies zijn erg fraai!), geheid een eye catcher als je ze wat voorin je bak weet te huizen.
De gramma dejongi kon ik nog niet, ik zal er gelijk naar kijken bedankt 😁
 
Bovenaan