Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mijn 2.5 meter bak en meer

Stukjes eraf, kanttekening was wel dat mijn bak toen niet heel goed draaide. Misschien dat dat ermee te maken had.
 
Als je genoeg koraal hebt staan valt het wel mee denk ik, wel hapt hij aan een koraal waar alg op zit, niet voor het koraal maar het blijft altijd een risico.
Is wel een geweldig mooie vis die ook de ruimte nodig heeft, uit ervaring willen ze in de avond nog wel een paar baantjes trekken en dan kijken ze niet op wat obstakels of water dat over de rand gaat.
 
Als je genoeg koraal hebt staan valt het wel mee denk ik, wel hapt hij aan een koraal waar alg op zit, niet voor het koraal maar het blijft altijd een risico.
Is wel een geweldig mooie vis die ook de ruimte nodig heeft, uit ervaring willen ze in de avond nog wel een paar baantjes trekken en dan kijken ze niet op wat obstakels of water dat over de rand gaat.
Koraal genoeg gelukkig. Ach als het bij die stukjes blijft dan kan ik Daar wel mee leven. Ik denk dat ik hem genoeg ruimte kan bieden. Als ik zo de verhalen hoor en lees dan is het een erg mooie en leuke vis met een grappig karakter. Hopen dat hij niet teveel water over de rand gooit😅
 
Zeker een mooie vis, is zeer robuust qua lichaamsbouw, ken geen andere die zo sterk gebouwd is, en als die dan snel zwemt verplaatst hij ook wat water.
Maar in een 2,50 mter is er plaats genoeg, succes ermee.
 
Zeker een mooie vis, is zeer robuust qua lichaamsbouw, ken geen andere die zo sterk gebouwd is, en als die dan snel zwemt verplaatst hij ook wat water.
Maar in een 2,50 mter is er plaats genoeg, succes ermee.
Oké grappig. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Plek genoeg inderdaad.
 
Net 1000 liter vers zeewater besteld die ze als het goed is eind volgend week komen brengen inclusief een nieuw inc vat. Altijd handig
 
Wow dat is een echt grote. Dat frame is die sterk genoeg? bedoel de zijwaartse druk..
 
Bovenaan