Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Meld je hier bij problemen met PB/conversatie starten

mefisto

Zeewateraquariaan anno 2003
Na de forumswitch van afgelopen juni functioneert de PB/conversatie functie niet bij iedereen.
Wil iedereen die hier problemen mee heeft zich via deze topic melden?
Dan kan men achter de schermen de instellingen corrigeren.

IMG_9568.PNGIMG_9602.PNG
 
Ik kan mijn postbak in berichten niet zien. Wanneer ik mijn postbak in open dan zie ik slechts mijn VERZONDEN berichten. Is er een storing? Ik lees ook dat ik opeens geen permissie meer heb om berichten te plaaatsen enz. HELP!!!!!!
 
Hi,
ik heb sinds kort een nieuwe account omdat ik niet meer kon inloggen op mijn oude (Paul).
Ik wil graag weer onder die oude terug op het forum. Probleem is dat bij nieuwe wachtwoord aanvragen deze word verstuurd naar een oud e-mailadres die ik niet meer kan bereiken.
Kan de admin dat voor mij regelen?
 
Zie nu helemaal onderaan de pagina een button 'contact opnemen'. Was dat er al eerder of pas sinds kort? Was me in ieder geval niet eerder opgevallen.
Nu op die manier de vraag gesteld.
 
Ik krijg bij mijn account details nog steeds geen handtekening of onderschrift te zien. Daardoor kan ik dit ook niet actualiseren. Kan dat aangepast worden of is er een andere (om)weg? Dank voor de moeite, Leo
 
Kan ik meerdere conversaties in 1 keer verwijderen uit mijn lijst?
 
Verwijderen weet ik niet.
‘Verlaten’ is wel een optie.
Bekijk bijlage 574818

Ik heb echt niet goed gekeken :rolleyes: .

Er verschijnt helemaal onderaan de keuze optie om de conversatie te verlaten.
Ik was bovenaan aan het zoeken. :p

Dus ik heb het gevonden met wat hulp 👍
 
Ik heb je een test verstuurd krijg je die wel binnen?
Ik heb niets binnen gekregen.
Maar voor zover ik weet, krijg ik wel alle PB's binnen die er verstuurd worden.
 
Enige wat bij mij niet mogelijk is bij versturen pb is foto's meesturen, hierbij krijg ik alleen de mogelijkheid een url mee te sturen.
Kan natuurlijk ook zo maar zijn dat ik met m'n schele kop verkeerd zit te kijken ... :sneaky: , ben nou niet bepaald een wizzard met pc's....
 
Enige wat bij mij niet mogelijk is bij versturen pb is foto's meesturen, hierbij krijg ik alleen de mogelijkheid een url mee te sturen.
Kan natuurlijk ook zo maar zijn dat ik met m'n schele kop verkeerd zit te kijken ... :sneaky: , ben nou niet bepaald een wizzard met pc's....
Foto's bijvoegen lukt ook bij mij niet, op geen enkele wijze
 
Als foto’s bijvoegen niet lukt, dan staat een instelling niet goed aan de admin kant.
Je kunt een pb sturen naar ageurtse.
Die kan dat rechtzetten.
 
Laatst bewerkt:
Foto's via PB, daar zijn al enkele topics over geweest.
Bij mij lukt het ook niet.
 
Bij mij ook niet, zal waarschijnlijk met rechten te maken hebben. Geen idee of men hier een extra admin bij wil hebben anders stel ik me wel op als vrijwilliger.
 
Bovenaan