Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mandoooow's bakkie

Haha ...... nee .....dat is het resultaat van diverse buttons, velden met sterpoliep, keniaboompjes en leders die Meneer het MONSTER in de afgelopen 2,5 jaar heeft opgegeten :confused: ... ik had laatst een groot stuk sterpoliep gekocht en binnen 2 weken was dat stuk op :eek:

Groet, Mandooow en Juliette

Jochem T. zei:
Voegen jullie steroiden toe ofzo aan het water?
 
Nou fijn dat jullie hem nu hebben !!!

het is zo zonden he dat hij alles sloopt van juillie mooie bak

en nu maar hopen dat jullie er geen een meer hebben :)

anders moet je weer op vang jacht ;)

su6 en ik blijf jullie stalken :p

Grtz Michel
 
hahaha ...wat een leuke handtekening van die ZeeMirrMin Michel ..... je mag ons STALKEN hoor, no problem ;)

djpinscher zei:
Nou fijn dat jullie hem nu hebben !!!

het is zo zonden he dat hij alles sloopt van juillie mooie bak

en nu maar hopen dat jullie er geen een meer hebben :)

anders moet je weer op vang jacht ;)

su6 en ik blijf jullie stalken :p

Grtz Michel
 
Mandooow en Juliette zei:
hahaha ...wat een leuke handtekening van die ZeeMirrMin Michel ..... je mag ons STALKEN hoor, no problem ;)
Thxs !!!

dat ga ik zeker doen

en misschien kom ik ook wel een keer langs
leer ik misschien nog wat ;)
wij zijn bijna buren :)

Grtz Michel
 
i know juul i know, hij maar doen alsof die heel stoer een worm aankan, maar wij weten wel beter:p ;) :p

maar idd, zaterdag komen we langs, heb nog een stekkie staan van die roze, pas gemaakt en ff achtergehouden, voor wie nog wat kreeg van ons XD
dus wij nemen m mee voor jullie XD
kunnen we mooi ruilen voor de steksteentjes idd, nu hopen dat er niet nog een worm inzit die ze opvreet whhahahahhahahha, ben heel benieuwd XD

geven vrijdag wel een bel hoe laat we ong. komen ok?
zal wss eind van de middag wezen gaan nml 's avonds naar de bios, dan hoeven we niet hele tijd op en neer te rijden....

groetjes en een dikke kus paul en wendy

Mandooow en Juliette zei:
OMG wat een leugenaar is die vent ook ik hoefee na de vangst alleen maar ff in zg angst me adem in te houden en hij sprong zowat door ut plafond maar goed dat weet je wel Wen lol maar de rest is wl waar dus ik was en ben dus niet BANG.

Groet en kusssssssssssssssssss Juultjuh
 
ff een update.

Ja hoor, Juliette (mijn vriendin) heeft weer een nieuwe hobby .... ze heeft alle vissen, krabben, garnalen en de anemonen namen gegeven :eek:

- Picasso doktersvis > Dorry
- Gele doktersvis > Dokkie
- Ocelarissen > Nemo en Marlin
- Pijl vissen > Jut en Jul
- Fridmani's > Billy en Bessie
- Bispinoses (keizer) > Nerooow
- Azuren juffer > Agressor
- Salarias (Henkie) > Japie
- Rode zeester > Marja (=ster van de zee)
- Poetsgarnalen > Jaques en Pierre
- Kappersgarnaal > Maurice
- Kokerwormen > Ko en Ker
- Percon Gibesi krabben > Per en Gi
- Tepelanemonen (5x) > Te, Pel, An, Ne en Moon

Het is maar dat jullie het ff weten ;)
 
Nou het zijn leuke namen;)
 
Helemaal onze heramietkreeft vergeten ..... hij heet "HERMIE" :p
 
Hoi Mandoow, mijn vriendin geeft alles in mijn bak ook een naam. En zonder het te beseffen ga je die namen ook gebruiken. En ik ervaar dat het makkelijk is als je met elkaar aan het praten bent. Door die namen weet je direct over wie het gaat. :)
Mooie bak trouwens.
Groetjes
Dominique
 
Thanks ............ inderdaad, die namen zijn makkelijk in de communicatie naar elkaar ;)

Groet, Mandooow en Juliette

Dominique zei:
Hoi Mandoow, mijn vriendin geeft alles in mijn bak ook een naam. En zonder het te beseffen ga je die namen ook gebruiken. En ik ervaar dat het makkelijk is als je met elkaar aan het praten bent. Door die namen weet je direct over wie het gaat. :)
Mooie bak trouwens.
Groetjes
Dominique
 
Gisteravond kwamen Wendy en Paul langs voor stekstenen en ze hadden een mooie stek roze buttons voor mij meegenomen. *Ik had al eerder een stek van deze buttons van Wen gekregen, maar daar heb ik maar 1 dag plezier van gehad omdat het MONSTER (de borstelworm van 78 cm) buttons op zijn hoofdmenu had staan ;) .... Hierbij een foto van de buttons die al lekker open staan.

Groet, Mandooow en Juliette :p
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG4966.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG4966.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 440
zo die staan zeker alweer mooi uit!!!!:goed:

en nu maar lekker groeien die hap;)
leuk jullie weer ns gezien te hebben!!!
we hebben al wat steen in stukken geslagen, en al lekker erop gestekt ook;)
ik zal ook z.s.m. weer een update-tje plaatsen en ow paul vond je techniek erg mooi dooow!

kussssssssssss
 
Weer een paar fotooowtjus van onze nieuwe kokerwormen (Ko en Ker) en een buttonstek.

Groet, Juliette en Mandooow
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG4991.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG4991.jpg
    50,9 KB · Weergaven: 393
  • Herschaalde kopie van CIMG5005.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5005.jpg
    58 KB · Weergaven: 392
  • Herschaalde kopie van CIMG5004.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5004.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 393
En een foto van ons anemonenveldje (5 stuks) ...... sommige verklaren ons voor GEK, maar WE LIKE TEPEL-anemonen ........ ;)
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG5010.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5010.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 381
En een nieuwe overzichtfoto :)
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG5013.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5013.jpg
    87 KB · Weergaven: 364
We hebben gisteren weer een nieuwe aanwinst .... een ware "Jack in de BOX" ... zij/hij is nog klein .... we hebben geprobeerd om Jack in een pvc-buisje over te brengen in het aquarium ...maar we hebben een eigenwijs visje getroffen ;) en ze wilde niet het buisje in gaan. Helaas werd Jack opgejaagd door 1 van de Fridmanie's en later wist onze Japie (Salarias) Jack ook op te plagen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG5067.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5067.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 335
  • Herschaalde kopie van CIMG5077.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5077.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 338
  • Herschaalde kopie van CIMG5097.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5097.jpg
    73,1 KB · Weergaven: 339
Laatst bewerkt:
Nog ff een mooie foto van onze Juffer .... en ik moest erbij zeggen dat mijn dochter deze foto genomen heeft :p
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG5099 2.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5099 2.jpg
    127,8 KB · Weergaven: 339
Mandooow en Juliette zei:
En een foto van ons anemonenveldje (5 stuks) ...... sommige verklaren ons voor GEK, maar WE LIKE TEPEL-anemonen ........ ;)

hahaha, tegen alle regels in is dit inderdaad erg mooi! Nou nog een paar porseleinkrabben erbij en het word nog mooier... Mooie bak hoor.
 
Heeej Thanks voor het compliment ... een zeebak zonder een anemoon is geen zeebak hahaha ....... geintjuh hoor ;-)


bobbydude zei:
hahaha, tegen alle regels in is dit inderdaad erg mooi! Nou nog een paar porseleinkrabben erbij en het word nog mooier... Mooie bak hoor.
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van CIMG5226.jpg
    Herschaalde kopie van CIMG5226.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 297
Bovenaan